در حاشیه گفتگوی مصطفی هجری با آوینه

آکام نیوز:مصطفی هجری سرکرده مادام العمر گروهک تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران،چند روز پیش گفتگویی را با سایت و روزنامه آوینه انجام داده است که بسی جای تامل و توضیح است.

آکام نیوز:مصطفی هجری سرکرده مادام العمر گروهک تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران،چند روز پیش گفتگویی را با سایت و روزنامه آوینه انجام داده است که بسی جای تامل و توضیح است.

هر چند این سخنان و ادعاهای هجری در میان اعضا و هواداران خودشان هم غیر معمول و نادرست بود اما در اینجا در خصوص چند ادعای کذب و نادرست ایشان توضیح خواهیم داد.

در پاسخ سوالی در خصوص فعالیت و اکتیو بودن حزب دمکرات مصطفی هجری ادعا دارد که راسان حزب به نتیجه رسیده است و موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کرده اند،ایشان اعتراضات اخیر در شهرهای ایران و خصوصا در کرمانشاه را دستاورد مبارزات حزب دمکرات می داند.برای هر فردی که در ایران زندگی می کند به روشنی مشخص است که این اعتراضات هیچ ربطی به سازمان یا جریان یا شخص خاصی نداشت.این مسئله در خواست های مردم کاملا مشهود بود چون مردم در خصوص وضعیت اقتصادی انتقادهایی داشتند و با برنامه ریزی های دولت همگی رفع شد.

هجری می گوید که برای ادامه این مبارزات برنامه داریم و آن نیز تقویت تشکیلات مان در شهرها است که در چند سال اخیر به خوبی جواب داده است!!!!کسی نیست بپرسد پس چگونه است سال گذشته عضو کمیته مرکزی و کادرتان (کاوه جوانمرد و سرکوت صمدی) در اطراف سروآباد به مدت ۱۰ روز فراری بودند ولی حتی نتوانستند یک روز سر پناهی برای خود پیدا کنند؟چطور تشکیلاتتان در شهرهای حتی مرزی مانند مریوان نتوانستند کاری برایشان بکنند ولی ادعا دارید که در کرمانشاه و مشهد و تهران تشکیلات فعال دارید؟؟؟این ادعاهای هجری فقط افرادی را قانع و دلخوش می کند که در کمپ های کویه گیر افتاده اند و دیگر راه پس و پیشی ندارند وگرنه هر شهروندی به خوبی می داند اصل ماجرا از چه قرار است.

در خصوص اتحاد با جناح مقابل حزب، هجری با همان دیدگاه و بینش اولیه در خصوص آن ها صحبت می کند و حتی از حزب بودن آن ها سر باز می زند و آن ها را دوستان قدیمی خطاب می کند و ادعا دارد که تا الان هیچ بیانیه ی مشترکی را امضا نکرده ایم که آن ها نیز حضور داشته باشند.و در ادامه همین موضوع می گوید که آن ها با دبیرکلی من در حزب دمکرات متحد و عنوان “حدکا” برای حزب دمکرات جدید هیچ مشکلی ندارند و با این مسئله توافق کرده اند.و جالب اینکه دفتر سیاسی جناح “حدک” در یک جوابیه ادعاهای هجری را رد می کند و می گویند که در خصوص هیچ مسئله ایی هیچ توافقی نداشته ایم.

در مورد به تعویق افتادن یک ساله ی کنگره اشان،هجری با وقاحت تمام و ……. فرض کردن مخاطبش دلیلش را به مسئله راسان و حضور پیشمرگ هایشان در داخل ایران ربط می دهد و می گوید به خاطر فعالیت های پیشمرگ هایمان در داخل نتوانسته ایم کنگره تشکیل بدهیم ولی غافل از اینکه هر کسی می داند که به خاطر طرح تغییر ساختار اینجانب بوده که هر لحظه احتمال انشعابی دیگر در حدکا می رود و اینکه با دیکتاتوری تمام ایشان بعد از تایید این طرح شاید بتوانند کنگره ایی بگیرند که دوباره شخص هجری بیش از پیش قدرت خود در حدکا را تثبیت کند.

جالب اینکه یک روز پس از پخش این گفتگو،از طرف جناح حدک در سطح دفتر سیاسی،جواب یکایک ادعاهای کذب و دروغین ایشان داده شد.

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا