قالیباف: حتماً از مردم عذرخواهی می‌کنم/ به دشمنان ضدانقلاب باج نمی‌دهم

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در بخش پایانی صحبت‌های خود در جلسه گزارش حادثه پلاسکو توسط شهردار و اعضای شورای شهر تهران در خصوص مستندنگاری حوادث حادثه پلاسکو گفت: مستندنگاری حادثه پلاسکو از لحظه اول توسط گروه‌های علمی انجام شده و در آینده می‌تواند از نتایج آن استفاده کرد.

وی همچنین در خصوص اینکه در مدیریت این بحران همه افراد ذیربط حضور داشتند گفت: بله همه افراد حضور داشتند و کارها به صورت مشخصی انجام می‌شده است.

شهردار تهران در خصوص تخصص خود در حوزه مدیریت بحران نیز تصریح کرد: بنده دوره پدافند و دوره بحران را در سال‌های ۷۱ و ۷۲ در دانشگاه کشور و در مقطع دکترا تدریس می‌کردم. من در زلزله طبس که قبل از انقلاب رخ داد در سن ۱۷ سالگی حضور پیدا کردم.

وی افزود:‌ در زلزله رودبار جزو اولین گروهی بودم که به همراه ۳۰۰ نفر از رستم‌کلا تا منجیل و رودبار را با طی حدود ۱۵ کیلومتر پیاده خود را برای کمک به زلزله‌زدگان رساندم.

قالیباف افزود: در زلزله بم نیز من فرمانده ناجا بودم که پس از حادثه و در ساعات اولیه صبح در این منطقه جهت امدادرسانی حضور پیدا کردم.

شهردار تهران در ادامه صحبت‌های خود به لایحه ۵ ساله دوم شهرداری تهران اشاره کرد و تاکید کرد که این لایحه توسط شهرداری تنظیم و حدود ۹۰ درصد آن توسط شورای شهر تصویب شده است و اینگونه نبوده که مدیریت بحران دغدغه ما نبوده است.

وی در خصوص ارائه اطلس آتش‌نشانی شهر تهران نیز گفت: حدود ۲ ماه قبل این اطلس به شورای شهر ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا