حمله بی سابقه عمر ایلخانی زاده به شخصیت،دیکتاتوریت و جاه طلبی های عبدالله مهتدی در یک سمینار سیاسی

آکام نیوز؛یکی از اعضای کمیته مرکزی گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان شاخه عمر ایلخانی زاده با خبرنگار آکام نیوز در کردستان عراق تماس گرفت و گفت،پنجشنبه گذشته،سمیناری در اردوگاه این گروهک تروریستی،در سلیمانیه برگزار شده و در آن عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله سخنان مهمی را بیان کرده است.

این عضو کمیته مرکزی کومله،در این تماس تلفنی و علی رغم وجود محدودیت های بسیار زیاد و رعایت مسائل امنیتی با زحمت بسیار زیاد،مشروح کامل این سمینار را در اختیار آکام نیوز قرار داد که در اینجا توجه شما خوانندگان عزیز آکام نیوز را به مشروح خبر مربوط به این سمینار جلب می نماییم.

"سمینار سیاسی برای اعضای گروهک تروریستی کومله از سوی عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله"

به گزارش آکام نیوز،سمینار سیاسی برای اعضای گروهک تروریستی موسوم به کومله زحمتکشان کردستان(شاخه عمر ایلخانی زاده)،پنجشنبه جاری در اردوگاه مرکزی این گروهک تروریستی برگزار گردید.

در این جلسه حدود ۴۰ نفر از کادرها و پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان شرکت داشتند.

قبل از شروع سخنان سرکرده گروه،رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده،بعنوان مجری سمینار،سخنانی را بیان کرد.

سپس عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله،در خصوص تحولات جاری در ایران،کردستان،مصر،لیبی،سوریه،ترکیه و خاورمیانه و همچنین انتخابات ریاست جمهوری در ایران و انتخاب دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهوری ایران،به ایران سخنرانی پرداخت.عمر ایلخانی زاده همچنین در این سمینار،شدیدا به سیاستهای عبدالله مهتدی سرکرده شاخه دیگر گروهک تروریستی کومله،موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران حمله کرد و او را فردی جاه طلب،دیکتاتور و عوام فریب و دروغگو معرفی کرد.

ایلخانی زاده همچنین در خصوص تحولات جاری در مصر گفت:

کودتای مصر یک واقعیت غیر قابل انکار است،مشکل غرب با ارتش مصر مشکل حقوق بشر نیست،مشکل غرب و آمریکا با ارتش مصر،خودسری این نیروی نظامی است.

غرب و آمریکایی ها از ارتش مصر گله مند هستند که چرا بدون هماهنگی با آنها،کودتا را انجام دادند. ما بعنوان کومله،کودتای نظامی ارتش مصر را مشروع می دانیم و آن را در راستای خواسته های مردمی انقلابیون مصری و عامه مصری ها می دانیم.

در خصوص عربستان نیز باید بگوییم که این کشور یک کشور دو رو است و معلوم نیست با اسلامی های مصر رابطه دارد یا با ارتش مصر.

دولت عربستان غیر دمکراتیک ترین کشور در منطقه است. این کشور ضد حقوق بشر است و حاکمیتی ضد زن و مدافع حکومتهای دیکتاتوری در جهان است.

به اعتقاد ما بعنوان کومله،جمهوری اسلامی ایران به مراتب از لحاظ حقوق بشر و آزادی های مدنی از عربستان سر تر است.

برای عربستان فلسطین صرفا یک بازی بیشتر نیست و آنها هرگز کمکی به حل مشکل فلسطینی ها نکرده و نخواهند کرد.

سرکرده کومله در بخش دیگری از سخنانش به صراحت اعلام کرد که جنبش دمکراسی خواهی در جمهوری اسلامی ایران بسیار از عربستان بیشتر است و این یک واقعیت است.

عربستان مدافع غرب و آمریکاست،در حالیکه ایران چنین نیست.

عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله همچنین اعتراف کرد که جنبش جوانان لائیک و چپ و همچنین تفکرات آزاد غربی و آمریکایی در جامعه ایران و کردستان ایران رو به افول است و ما بعنوان کومله و جنبش کردستان کاری در این راستا انجام نداده ایم.سرکرده تروریست کومله زحمتکشان کردستان در ادامه گفت؛

دو قدرت زنان و جوانان نیروی عظیم و قابل اتکای کومله و جنبش کردستان برای تغییر حاکمیت در ایران هستند و به همنی خاطر ما دنبال نفوذ در بین این دو قشر جامعه هستیم و ما روی این دو نیرو حساب ویژه ای باز کرده ایم اگرچه تاکنون در این امر ناموفق بوده ایم.

سرکرده کومله همچنین در ادامه در خصوص سوریه نیز گفت؛

مادامیکه کشور پرقدرت روسیه و چین در کنار ایران به حمایت از بشار اسد و دولت سوریه بپردازند،مخالفین راه به جایی نخواهند برد کما اینکه در طول سالهای اخیر شاهد بوده ایم که خواسته مخالفین یعنی سرنگونی دولت اسد،به لطف حمایت روسیه،چین و ایران از این کشور،میسر نشده است و روسیه نمی گذارد کسی به بشار اسد حمله کند و هرگز نیز نخواهد گذاشت.

چون آخرین آلترناتیو روسیه،پایه گذاری حکومت علوی به نفع خودش است.ما بعنوان کومله در جریان این تغییر و تحولات و در میانه این جنگ ها بسر می بریم و در این خفقان موجود،امیدی به روشنی نیست.

عمر ایلخانی زاده همچنین مجددا به دفاع از ارتش مصر پرداخت و گفت؛دخالت ارتش مصر در سرنگونی دولت مرسی،خواسته انقلابیون بود،این انقلاب،مبارزه برای دمکراسی،سکولاریزم و رهایی از ظلم و استثمار یک حکومت و دولت اسلامی بود.

عمر ایلخانی زاده همچنین در خصوص وضعیت نیروهای اپوزیسیون کردی و خصوصا کومله در عصر کنونی گفت؛الان بزرگ ترین فرصت است تا چپ بتواند بعنوان یک نیرو در قدرت خود را نشان دهد و این نیز به تنهایی و بدون انجام یک ائتلاف بزرگ میسر نخواهد شد،چون ما با یک قدرت بزرگ(جمهوری اسلامی ایران)سروکار داریم و این شوخی نیست.

سرکرده کومله در ادامه گفت؛شما ببینید،در ایرن شیعه و سنی اگر با هم سر جنگ و اختلاف هم داشته باشند اما در برابر کردها،یکی هستند. اما ما کجای کاریم؟!

سرکرده تروریست کومله افزود؛پایداری بر جنبش مردمی،استقرار حکومتی هم شیوه اقلیم کردستان عراق در کردستان ایران،منافع ملت کرد و آزادی های سیاسی در کردستان از اهداف کومله است.

ما بعنوان کومله،باید همه نیروهای چپ را گردهم آوریم،اما بدون ائتلاف از پایین به بالا و از بالا به پایین،این مهم،میسر نخواهد شد.

ما با هر کس و هر حزب و گروهی که برای رهایی و آزادی کردها،مبارزه می کنند،حاضر به ائتلاف هستیم.ما مخالف حکومت اسلامی هستیم،شما ببینید مرسی بعنوان یک فرد اسلامی از حزب اخوان المسلمین،دو سال حکومت را در مصر در دست گرفت؛

اما در طول این مدت مرسی و اسلامی ها چکار کردند؟

آنها خیلی ها را کشتند و سر بریدند به نام احکام اسلامی!

برای همین ما حرکت ارتش مصر را کودتای مردمی می دانیم.خب،در جمهوری اسلامی هم،چون هم شیوه آن نوع اسلام مصری هستند،وضع چنین است.

سرکرده کومله در خصوص ترکیه نیز گفت؛

اردوغان هم خواهان اسلام سیاسی در مصر همانند اسلام سیاسی در ترکیه است،در حالیکه مردم مصر و ترکیه چنین خواسته ای ندارند.عمر ایلخانی زاده در خصوص نتیجه انتخابات در ایران هم گفت؛مردم ایران با رای به روحانی به ولایت فقیه رای نه دادند! و این مخالفتی آشکار با ولایت فقیه است.

در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که برگزار شد،مردم کردستان ایران بخاطر عدم ائتلاف ما احزاب و گروههای کردی و همچنین عدم اتحاد و یکپارچگی اپوزیسیون کردستان،در انتخابات شرکت کردند و تنها تعداد محدودی آن را تحریم کردند البته این تحریم اندک را هم نمی توان به فراخوان تحریم انتخابات احزاب و گرووهای سیاسی کردستان ایران مربوط دانست چون مردم باید قبول کنیم بخاطر دشمنی هایی که ما احزاب در بین خودمان با هم داریم،دیگر توجهی به اطلاعیه های ما ندارند.

عمر ایلخانی زاده همچنین به انتخاب آقای علوی بعنوان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت؛علوی قرار نبود وزیر اطلاعات شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخاطر نزدیکی وی با هاشمی رفسنجانی تصمیم نداشتند به وی رای بدهند اما از ترس وزارت اطلاعات مجبور به این کار شدند!

و این تحلیل قبلی ما در خصوص اینکه علوی رای نمی آورد به این دلیل،غلط از آب در آمد!!

ایلخانی زاده در مهم ترین بخش از سخنان خود در آخر به کنگره اخیر گروهک کومله شاخه عبدالله مهتدی اشاره کرد و گفت:

کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران با رای به ابقای عبدالله مهتدی به دیکتاتوریت وی بعنوان رهبر کومله،رای داد.

مهتدی یک دیکتاتور،دروغگو،عوام فریب و جاه طلب است و رهبری را در انحصار خود دارد و به جزء خودش،اجازه نمی دهد کسی حتی به فکر ثبت نام برای کاندیدا شدن در پست رهبری کومله باشد و تا زمانی که کومله باشد،عبدالله مهتدی جاه طلب و فرصت طلب رهبر کومله خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا