فرقه های سلفی و تروریستهای کومله و دمکرات بدنبال جذب جوانان کُرد

آکام نیوز:فرقه های تکفیری و ترویست سلفی و وهابی همسو با گروهکهای تروریست کومله و دمکرات،جوانان و نوجوانان کُرد را فریب داده و به عضویت گروهکهای تروریست شان در می آورند.

رقابتی سخت بین گروهکهای تروریستی و تجزیه طلب کومله و دمکرات و ترویست های سلفی در جذب نیرو به وجود آمده است.

ماه مبارک رمضان شرایط را برای تروریست های وهابی و سلفی محیا کرده بود تا آنان با حضور در مساجد احساسات دینی و اعتقادی جوانان را تحریک ،و اقدام به جذب جوانان در فرقه نمایند .

تحریکات سلفی های در مناطق کردنشین مطابق میل گروهکهای کردستیز کومله و دمکرات و همچنین سایر زیر شاخه های تروریستی آن نبوده و نسبت به این موضوع احساس خطر می کند.

درگیری های شدید لفظی بین نیروهای کومله و دمکرات،بافرقه های تکفیری وهابی و سلفی شرایط و موقعیت حساسی را برای هر سه گروه تروریستی بوجود آورده است .

هر سه این گروهکهای تروریست و ضد دین برای جنگ و درگیری نظامی نیاز به نیرو هایی دارند که بتوانند در حملات نظامی شرکت نمایند،اما هم اکنون با توجه به اینکه گرایشات مذهبی در بین جوانان کرد،بسیار زیاد شده و در نتیجه بسیاری از جوانان و نواجوان برای ادای فرایض دینی در مساجد حضور دارند ، سلفی ها افراطی به راحتی می توانند با حضور در مساجد جوانان را شست شویی مغزی کرده وبه عضویت خود درآورند.

ولی گروهکهای تروریست کومله و دمکرات با توجه به ماهیت ضد دین خود،نمی توانند هیچ اقدامی در عضوگیری نمایند، بنابراین تروریستهای کومله و دمکرات از رفتار گروه های تکفیری سلفی و وهابی بسیار احساس خطر می کنند.

امید است جوانان کُرد با بصریت و آگاهی بیشتر نسبت به این موضع داشته تا در دام چنین فرقه ها و گروهکهای ضد دین،تروریست و فاسدی گرفتار نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا