خبرفوری/وزارت اطلاعات یک تیم تروریستی گروهک کردی ضد انقلاب را منهدم کرد+شهادت ۳ تن از سربازان گمنام امام زمان در پیرانشهر/تروریستها یک زن روستایی را سپر قرار داده بودند

آکام نیوز/اختصاصی:جزئیات عملیات شب گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج)،علیه تیم تروریستی گروهک ضد انقلاب کردی،در پیرانشهر را به اطلاع مردم عزیز عزیز می رسانیم…

آکام نیوز/اختصاصی:جزئیات عملیات شب گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج)،علیه تیم تروریستی گروهک ضد انقلاب کردی،در پیرانشهر را به اطلاع مردم عزیز عزیز می رسانیم…

به گزارش آکام نیوز،این تیم تروریستی که با مأموریت انفجار و کشته‌سازی در ناآرامی‌های اخیر وارد کشور شده بود در منطقه شمالغرب منهدم شد.

یک مقام امنیتی در این ارتباط اعلام کرد:

یک تیم مسلح ضدانقلاب که با مأموریت انفجار و کشته سازی و تداوم بخشی به ناآرامی‌های اخیر وارد کشور شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین دستگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین کردند،که طی آن سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام امنیتی با بیان اینکه در جریان این درگیری یک‌تن از تروریست‌ها دستگیر و تعدادی از آن‌ها زخمی شدند، افزود:

در روزهای اخیر سه تیم تروریستی در غرب کشور شناسایی و دستگیرشده‌اند.

همچنین در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان،توسط اشرار گروهکهای کردی،وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران،اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد.

"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا ء عند ربهم یرزقون "

تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار،کشته سازی و قتل مردم بیگناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد کشور شده بود،در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که هنگام دستگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت مامورین اعزامی کردند که در این درگیری سه نفر از سربازان گمنام امام زمان عج به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در جریان این درگیری یکی از تروریست ها دستگیر و چند نفر از آنها زخمی شدند.

شایان ذکر است در چند روز گذشته نیز سه تیم تروریستی در غرب کشور شناسایی و اعضای آن دستگیر شده بودند.

……………………………………………………………………………………………………………………………

"پیکر مطهر شهدای مرز پیرانشهر فردا تشییع می شود"

پیکر مطهر سه شهید والامقام که در درگیری با اشرار مسلح در مرز پیرانشهر به فیض شهادت نایل آمدند فردا پس از اقامه نمازجمعه تشییع خواهد شد.

به گزارش آکام نیوز،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با صددور اطلاعیه اعلام کرد،پیکر مطهر این سه شهیدان والامقام فردا،پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای ارومیه،نقده و میاندوآب تشییع خواهد شد.

همچنین مجلس ترحیم شهدا روز شنبه ۱۶دی از ساعت ده تا ۱۲ ظهر در حسینیه اعظم ارومیه برگزار می شود.

روز گذشته سیزدهم دی سه شهید والامقام در درگیری با اشرار مسلح و ضد انقلاب در منطقه مرزی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سربازان گمنام امام زمان که متوجه شدند،در اوج ناجوانمردی،این اشرار ضد انقلاب،که خود را حامی مردم کردستان می نامند!!! یک خانم روستایی را بعنوان سپر خود قرار داده بودند،به خاطر اینکه آسیبی به این خانم روستایی وارد نشود،از جان خود گذشتند و به کاروان شهداء اسلام و انقلاب پیوستند.

مدیریت و کارکنان پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز،از صمیم قلب،شهادت این ۳ شهید والا مقام وزارت اطلاعات را به خانواده،بستگان،همکاران و ملت غیور ایران و کردستان ایران تسلیت می گوید و خود را شریک غم و اندوه شان می داند.

"راهشان پررهرو و یادشان گرامی"

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا