فوری/هشدار رسمی جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان در خصوص حزب منحله دمکرات+اگر تروریستهای دمکرات تحویل داده نشوند،حشد شعبی به مقرشان حمله می کند

آکام نیوز:جمهوری اسلامی ایران به حکومت اقلیم کردستان عراق هشدار داد،در صورتیکه تروریست های پیرانشهر دمکرات را تحویل ایران ندهند،امکان حمله نیروهای حشد شعبی به مقرات این تروریستها در شمال عراق متصور است.

به گزارش آکام نیوز،همانطور که در خبرهای پیشین به اطلاع رسید،متعاقب ضربه به تیم اعزامی تروریستی از جانب رستم جهانگیری به پیرانشهر،متلاشی شدن آنها و متواری شدن آنها به اقلیم کردستان،دستگاه دیپلماسی ایران طی درخواست رسمی،استرداد مجرمین و مسببین این حادثه را از اقلیم کردستان خواستار شده است .

در این اسامی درخواستی ایران که شامل ۵ نفر است  نام رستم جهانگیری نیز به چشم می خورد .

وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان نیز ضمن قول مساعد اعلام داشته به دلیل اینکه یک نفر از این مجرمین درخواستی ( ز- پ ) تیر خورده و زخمی و مجروح و در بیمارستان است و مراحل درمان را طی می کند، تا زمان بهبودی وی مهلت خواسته تا تمامی این ۵ نفر را تحویل ایران دهد.

هر چند رایزنی ها در حال جریان است که رستم جهانگیری از این لیست حذف شود که مسئولین ایرانی تا کنون زیر بار نرفته اند .

جمهوری اسلامی ایران به حکومت اقلیم کردستان هشدار داده در صورت تعلل مقامات اقلیم کردستان در تحویل مجرمین درخواستی احتمال ورود حشدالشعبی به مقر دمکرات در کوی سنجق برای دستگیری مجرمین و مسببین حادثه پیرانشهر یا هر برنامه دیگری متصور است .

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews                   آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا