کردستان ایران ثابت کرد پای انقلاب ایستاده است و باز هم به ضد انقلاب و دشمن تودهنی زد+تصاویر

آکام نیوز از حماسه‌سازی باشکوه کردستانی‌ها در ۲۲ بهمن گزارش می‌دهد؛

آکام نیوز/اختصاصی:خبرنگاران آکام نیوز در شهرهای مختلف مناطق کردنشین و شمالغرب کشور،از حضور بی سابقه و چشمگیر کردها در راهپیمایی بزرگ۲۲ بهمن امسال(سال۱۳۹۶)،خبر دادند.

به گزارش آکام نیوز،مردم شهرهای کردنشین ایران،امروز همه آمده بودند تا به گروهکهای تروریست کومله،دمکرات،دشمنان خارجی و افرادی که دل در گرو استکبار دارند،ثابت کنند همچنان پای انقلاب و رهبرشان ایستاده‌اند.

علی‌رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف ضد انقلاب در روزهای گذشته،بر علیه جمهوری اسلامی و منع مردم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن،مردم کردستان ایران،بار دیگر با اتحاد و همدلی خود حماسه‌ساز شدند و نقشه‌های این دشمنان کوردل را خنثی کردند.

مردم با فرهنگ و انقلابی شهرستان های سنندج،مهاباد،بوکان،قروه،دهگلان،دیواندره،بانه،مریوان،کرمانشاه،سردشت،پیرانشهر،اشنویه،سقز و…همواره در برنامه‌های مختلف انقلاب اسلامی شرکت گسترده داشته‌اند و هر بار با حضور چشمگیر خود،جواب یاوه سرایی های گروهکهای تروریست کردی را داده اند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ در میادین مشهور شهرهای کردنشین کشور،در برابر عظمت،نجابت و بزرگی این مردم همیشه در صحنه،باید سرتعظیم فرود آورد،چون این حضور پیام روشنی دارد و آن نشان‌دهنده وفاداری به آرمان‌های انقلاب،امام و خون شهدا است.

در طول چهار دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان این نظام و انقلاب و مردم نتواسته اند به انقلاب آسیب بزنند و حضور مردم کردستان ایران در همه صحنه‌ها،دفاع مقدس و انتخابات نشان دهنده این صلابت مردمی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و نوکرانشان در شمال عراق بوده است.

مردم کردستان عزیزمان با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها،همواره پشتیبان انقلاب و نظام خود بوده‌اند و دست از آن نکشیده‌اند و گروهکهای تروریست کردی به زعم کورکورانه خود توانسته‌اند وحدت بین ملت و نظام را برهم زنند .

امروز به برکت ایستادگی مردم عزیز و وفادار به نظام و انقلاب و رهبری و حمایت رهبری از دولت هیچ دشمنی نمی‌تواند برای ایران خط ونشان بکشد.

در این ۳۹ سال اخیر نیز به پاس قدردانی از مردم عزیز کردستان،از سوی دولتمردان کارهای شایسته‌ای به همت مسئولان شهرستان ها،استانی و کشوری و با پیگیری نمایندگان دلسوز مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

همزمان با دهه فجر،مناقصه بزرگراه سقز-بانه با ۱۵ میلیارد تومان برگزار شده است و عملیات ساخت اتوبان سقز بوکان نیز به پیمانکار واگذار شده است.

مراحل ایمن‌سازی کنارگذر سقز هم در حال انجام است و بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی نیز در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

اوایل سال آینده هم کار ساخت ترمینال فرودگاه سقز آغاز می‌شود و آسفالت بخشی از راه سقز مریوان به اتمام می‌رسد.

در دهه فجر امسال چندین طرح و پروژه با اعتبار میلیاردها ریال به بهره‌برداری رسید که بخشی از آن گازرسانی به ۲۵ روستا و ۶ طرح صنعتی بود.

اینها و دهها مورد دیگر از سوی دولتمردان برای این مردم عزیز انجام شده و باز هم خواهد شد.

گرچه گروهکهای کومله و دمکرات تلاش زیادی کردند با ایجاد ناامنی و ایجاد فضای رعب و وحشت در بین سرمایه داران،مانع سرمایه گذاری در شهرهای کردنشین شوند اما هیچگاه موفق به اینکار نشده و نخواهند شد،چرا که مردم وفاداری خود به نظام شان را در چنین روزهایی بارها و بارها تکرار کرده اند.

امروز در حالی کردستانی‌ها همراه و همگام با سراسر ملت ایران بار دیگر به صحنه آمدند و شور شیرینی را آفریدند که بی‌نظیر و مثال‌زدنی بودند.

امروز همه از پیر و جوان،زن و مردم،بزرگ و کوچک،شیعه و سنی در شهرهای مختلف کردستان به صحنه آمدند تا بار دیگر تصویر وحدت و یکپارچگیشان در دفاع از انقلاب اسلامی،که ثمر خون شهیدان و یادگار امام راحل است، را به جهانیان و گروهکهای تروریست کردی،شان دهند.

تصویری که زیباترین و رساترین پیام‌ها را برای دوستان و دشمنان نظام داشت،اینکه با عبور از ۳۹ سالگرد پیروزی انقلاب و در طلوع چهل سالگی انقلاب با وجود تمام مشکلاتی که در این مسیر طی کرده‌اند هنوز پایبند انقلاب هستند و در دفاع از آرمان‌های امام راحل و لبیک به رهبر معظم انقلاب سر از پای نمی‌شناسند.

یکی از خبرنگاران آکام نیوز در گزارشی نوشت؛

در مسیر راهپیمایی امروز در سنندج پیرمردی را دیدم که پرچم سه رنگ انقلاب را بر تن کرده بود تا ثابت کند که ایرانی دست از جان می‌کشد اما آرمان نه!

در حالی که پرچم سه رنگ ایران را بر تکان می‌داد با صدای بلند آوای «جانم فدای رهبر» سرمی‌داد دیگران را به وجد آورده بود که غیرقابل توصیف است.

آن طرف‌تر چند دختر جوان را دیدم که بر گونه‌هایشان پرچم جمهوری اسلامی را نقاشی کرده بودند، می‌پرسم هدفتان از آمدن چیست، می‌گویند؛ آمده‌ایم که ثابت کنیم انقلاب اسلامی ایران سرباز و جان به‌کف زیاد دارد.

آمده‌ایم تا دشمنان بدانند انقلابی که به برکت خون شهدا به دست آمده و با ایثار ملت ایران آبیاری شده بدون پشتیبان نیست.

ما در زمان انقلاب نبوده‌ایم و نسل‌ سوم انقلاب هستیم،اما انقلاب ایران در خون و جان ایرانی و دوست‌داران ایران جریان دارد و این جوشش خون است که ما را به عرصه آورده است.

آمده‌ایم ثابت کنیم که مشکلات اقتصادی و اجتماعی و دسیسه‌های دشمنان نمی‌تواند ما را از صحنه دفاع و حراست از انقلابمان بیرون بیاندازد.

نوشته بود نهضت ادامه دارد،همین کافی بود که نظرم را به خود جلب کند؛ جلو می‌روم و می‌پرسم پدر جان از حس و حالت برایمان بگو..

می‌گوید حضور مردم کردستان بی‌نظیر است و بار دیگر کردها فرهنگی‌بودن و انقلابی بودنشان را در دفاع از انقلاب فرهنگی و ارزشی ایران به اثبات رساندند.

مردم ثابت کردند که مشکلات دارند،اما انقلاب را نمی‌شود فدای مشکلات کرد،مردم ثابت کردند که سختی‌ها و دشمنی‌های دشمنان در برابر عزم راسخ آنها در دفاع از انقلاب همیشه محکوم به شکست است.

گفتنی است،نمایشگاهی از آثار نخستین جشنواره هنری فجر کردستان توسط سازمان بسیج هنرمندان برپا شده بود.

مطمئناً دشمنان ایران اسلامی و گروهکهای تروریست کردی،لحظه به لحظه این حضور و وحدت مردم کردستان ایران را رصد می‌کنند و همین نقطه ناامیدی و یأس دشمن است.

(تصاویر این حضور حماسی را مشاهده می کنید)

"آفرین و درود بر مردم انقلابی و قدرشناس کردستان ایران"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا