۱ ماه زندان،مجازات کومله برای پیشمرگانی که قصد بازگشت و تسلیم شدن به ایران را دارند!

آکام نیوز-اختصاصی:{فرازی از اساسنامه داخلی کومله:هر فردی همانطور که آزاد است به پیشمرگان کومله بپیوندد،آزاد است بدون هیچ مجازاتی آزادانه در عرض یک ساعت تسویه حساب کرده و به ایران بر گردد،کومله هیچ پیشمرگی را بخاطر بازگشت تحت فشار نمی گذارد.}

آکام نیوز-اختصاصی:{فرازی از اساسنامه داخلی کومله:هر فردی همانطور که آزاد است به پیشمرگان کومله بپیوندد،آزاد است بدون هیچ مجازاتی آزادانه در عرض یک ساعت تسویه حساب کرده و به ایران بر گردد،کومله هیچ پیشمرگی را بخاطر بازگشت تحت فشار نمی گذارد.}

هفته گذشته:(دبیرخانه کومله:هر پیشمرگی که قصد بازگشت و تسلیم شدن به ایران را داشته باشد به تحمل یک ماه زندان محکوم می شود)!!!

در این دو مورد،شاهد تفاوت فاحش در شعارگرایی تا عملگرایی کومله هستیم.

گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به،کومله در قسمتی از اساسنامه خود در راستای فریب و گول زدن اعضای داوطلب جدیدالورود در پذیرش و آموزشگاه خود مدعی می شود،افراد آزاد هستند،بدون هیچ مجازاتی هر وقت که بخواهند به کشور بازگردد،اما بر اساس گزارش های رسیده به آکام نیوز در اردوگاه گروهک تروریستی کومله با خبر شدیم که کومله مهتدی تصمیم دارد پیشمرگانی که قصد باز گشت و تسلیم شدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند،به مدت یکماه به عنوان مجازات زندانی و سپس آنها را آزاد کند و مقدمات برگشت شان به ایران را فراهم کنند.

طبق اعلام منابع موثق آکام نیوز،این زندان در پشت ساختمان امنیت هم اکنون در حال ساخت و آماده سازی است.

این در حالی است که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله در یک دروغ آشکار حتی منکر وجود زندان در اردوگاه کومله است!!

در حالیکه افراد زیادی از جمله بهروز فتاحی در زندان گروهک تروریستی کومله تحت وحشیانه ترین شکنجه ها حتی به قتل می رسند.

شایان ذکر است گروهک های دیگر کردی نیز پس از آنکه از نظر تبلیغاتی و ایجاد فضای رعب و وحشت در بین اعضایشان،موفق نشدند،اعضای خود را از بازگشت منصرف کنند،دست به چنین اقدامات مشابهی می زنند.

در یک نمونه دیگر گروهک تروریستی تحت امر مسعود بارزانی (گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان) در اقدامی عجیب و به دستور حسین یزدان پناه،از خانواده های پیشمرگانی که قصد تسلیم شدن داشتند،۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ هزار دلار باج می گیرد!

این گروهک حتی در مواردی اقدام به گروگانگیری هم می کند!!

اما پیشنهاد آکام نیوز به پیشمرگانی که قصد تسلیم شدن به اطلاعات را دارند؛

بهتر است برای فرار از زندانی شدن،بدون اطلاع کومله،به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و یا اربیل مراجعه و برگه خروج دریافت کرده و براحتی به کشور بازگردید.

آغوش جمهوری اسلامی ایران به روی فریب خوردگان باز است و بدون هیچ مجازاتی،تنها با سپردن یک تعهد،افراد می توانند به کشور خود بازگردند و آزادانه به کسب و کار و فعالیت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا