قاتل کادر قدیمی حزب منحله دمکرات از نزدیکان رهبری دمکرات بود

آکام نیوز:تازه ترین و آخرین اخبار از ترور قادر قادری کادر قدیمی حزب منحله دمکرات کردستان،را در زیر می خوانید؛آنهایی که تا دیروز انگشت اتهام را عجولانه به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه می رفتند،نمی دانیم امروز چه پاسخی دارند؟! با چه رویی جواب اعضایشان را می دهند؟!

آکام نیوز:تازه ترین و آخرین اخبار از ترور قادر قادری کادر قدیمی حزب منحله دمکرات کردستان،را در زیر می خوانید؛

آنهایی که تا دیروز انگشت اتهام را عجولانه به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه می رفتند،نمی دانیم امروز چه پاسخی دارند؟! با چه رویی جواب اعضایشان را می دهند؟!

اما یک چیز بار دیگر اثبات شد،سربلندی جمهوری اسلامی ایران و سرافکندگی اتهام زنان.

اینجاست که رو سیاهی به ذغال می ماند و به اصطلاح کردی"روتان ره­ش بو دروتان"(رویتان سیاه با این دروغتان)

از همان ابتدای اعلام خبر ترور قادر قادری،مشخص بود این قتل مشکوک و پر از ابهام است.

شیوه ترور قادر قادری از دو لحاظ بسیار مشکوک به نظر می رسید؛

اولا این شخص با توجه به بیماری -ابتلا به آلزایمر- و ناتوانی جسمی – سکته ناقص در هنگام اعزام به داخل کشور و– توان جابجایی تک نفره و یا اعزام به ماموریت و … را نداشته است .

دوما با توجه به مسایل امنیتی که احتمالا مد نظر نامبرده بوده امکان تردد تک نفره بعید به نظر میرسد گویا این فرمانده بازنشسته با جمعی از دوستان قابل اعتمادش راهی این منطقه شده است .

دو نکته بالا سبب شد که ترور قادر قادری از همان ابتدا مشکوک به نظر بیاید و مسئله تصفیه حساب داخلی و ترور توسط اعضای حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان منطقی ترین گزینه ممکن باشد که در چندین مقاله و تحلیل در سایت ما مورد بررسی قرار گرفت

مرکز سایبری حزب منحله دمکرات کردستان روز دوشنبه مورخه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ بیانه ای را به شکل زیر صادر کرده است :

مظنونان ترور یک باند ۵ نفره متشکل از چهار مرد و یک زن هستند این افراد که همگی از سوی نیروهای امنیتی اقلیم کردستان و دستگاه امنیتی حدک مشهور به حدک سایبری دستگیر شده اند به جرم خود اعتراف کرده اند .

همچنین در ادامه امده است که عثمان فقه ملکی مشهور به ملا عثمان هیزوپ طراح اصلی ترور این فرمانده بوده و احتمالا قادر قادری توسط شخص ملا عثمان به قتل رسیده است .

اما ملا عثمان هیزوپی کیست ؟

جواب از زبان خود حدک سایبری

ملا عثمان هیزوپی که اصالتا پیرانشهری و همشهری مقتول میباشد یکی از دوستان نزدیک قادر قادری و حدک و به اصطلاح لاینگر و طرفدار این حزب بوده است و آنچنان قابل اعتماد بوده که به منازل اعضای حدک رفت و آمد داشته !!!!!

در ادامه بیانیه حدک سایبری چنین آمده است.

ملا عثمان هیزوپی قصد داشته تا به ترور اعضای دفتر سیاسی دست بزند اما نقشه نامبرده آشکار شده و توسط حدک دستگیر شده است .

حدک فعلا به همین بیانیه کوتاه اکتفا کرده است اما این بیانیه اعترافی سنگین برای حدک محسوب میشود و صد درصد باید برای این واقعه و در انظارو افکار طرفدارانش بهای سنگینی بیپردازد – همچنان که فیسبوک در روز پخش این خبر صحنه انتقادات بیشماری بود – چرا که :

۱عملا اثبات می شود که در حزب منحله دمکرات هیچ کس قابل اعتماد نیست کسی که جز معتمدین حدک بوده اینگونه به حدک ضربه بزند آیا از این به بعد اعضای حدک امنیت روانی خواهند داشت ؟ ایا اعتماد در بین اعضای حدک معنا خواهد داشت؟

۲اینگونه موارد ثابت میسازد که حزب منحله دمکرات در شناخت اعضا و نیت هایشان ناموفق بوده است این گروهک برای افزایش اعضایش هر کسی را به حلقه نیروهایش راه میدهد افرادی که دیر یا زود بلای جان حزب میشوند

۳اختلافات داخلی همیشه ایام مانند خوره افت جان حزب دمکرات بوده است در مواردی هم که تصفیه حسابات داخلی به حذف یکدیگر منجر شده است اعضای حدک انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده اند اما این اعتراف حدک سایبری بازهم این ادعا را پوچ و بی مایه نشان داده است

۴هنوز هیچ اعتراف صریحی از ملا عثمان هیزوپی منتشر نشده و نامبرده در هیچ دادگاه عادلانه ای محاکمه نشده است اما شاید نامبرده نیز قربانی بازی جدید حدک باشد تا مهره های اصلی و طراحان اصلی این ترور – که احتمالا خود سرکردگان حدک باشند – بتوانند خود را پشت سناریوی جدیدی مخفی کنند

۵قبلا نیز سناریوی مشابه ای در شب یلدای سال گذشته اجرا شده است بمب گذاری و به کشتن دادن عده ای از پیشمرگان حدک که عاقبت نیز متهمان این قضیه در دادگاه تبرئه شدند و بدون اینکه مقصر واقعی مشخص شود و گویا در مسئله ترور قادر قادری نیز همان مسیر طی میشود و در نهایت نیز پرونده بدون هیچ دستاوردی مختومه میشود و تنها چند قربانی به جایی می ماند

۶در سایتهای نزدیک به حدک اعلام شد که ملا عثمان هیزوپ نزدیکی و گرایش خاصی به خالد عزیزی سکرتیر پیشین حدک داشته است و علاوه بر عضویت فعال در حدک در ارگانهای حدک این گروهک نفوذ فراوانی داشته است و این اعلام نزدیکی ملا عثمان به عزیزی احتمالا نشان ازقصد بخشی از حدک برای تصفیه حساب داخلی باشد .

۷اینکه حدک پیش دستی نموده و به شیوه ای هیجان زده به پخش بیاننامه ای چند خطی پرداخته ، در حالی که هیچ گونه دادگاهی انجام نشده و طرفین بدون وکیل و تنها در بازجویی اولیه شاید اعتراف کرده باشند یا نه و حکومت اقلیم نیز هنوز هیچ گونه بیانه ای نداده است ولی در هر حال این حرکت عجولانه و ناقص جای تامل و تفکر دارد و شاید قصد و نیتی مخفی پشت این حرکت باشد.

لازم به یاد آوری است که قادری یکی از فرماندهان حدک نیمه شب چهارشنبه ۱۶ اسفند در منطقه بالیسان اربیل با شلیک مستقیم افراد ناشناس کشته شد

قادری اصالتا اهل پیرانشهر بود و مدت ۳۵ سال در حزب دمکرات عضویت داشت و در هنگام انشعاب کنگره ۱۳ به جناح عزیزی پیوست .

امیدواریم سرکردگان حزب منحله دمکرات کردستان ایران نیز سر عقل بیایند و جرئیات بیشتری از نحوه کشتن فرزند مهره سوخته خودشان (صلاح رحمانی) فاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا