ناگفته هایی جدید از ترور و قتل قادر قادری و صباح رحمانی

آکام نیوز:درست چند روز پس از کنگره ماشین شخصی صلاح رحمانی مشهور به صلاح رش بمب گذاری و سپس منفجر می شود و پسر نامبرده به نام صباح رحمانی کشته میشود. به فاصله چند روز قادر قادری کشته می شود.

آکام نیوز:درست چند روز پس از کنگره ماشین شخصی صلاح رحمانی مشهور به صلاح رش بمب گذاری و سپس منفجر می شود و پسر نامبرده به نام صباح رحمانی کشته میشود. به فاصله چند روز قادر قادری کشته می شود.

تلویحاً حزب دو اقدام را منتصب به ایران کرده است اما این ادعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

صباح کیست؟

فارغ از تبلیغات حزبی که او را کادر ۱۵ سال سابقه دار حزبی خطاب می کنند، یک نانوا در اربیل است. واقعیت این است که صباح یک نانوا است و دیگر هیچ! نه یک پیشمرگه ! نه یک لاینگر.

صلاح کیست؟ یک جنایتکار بود. اما پس از آن تبدیل به یک نفر سوخته و بی ارزش برای حزب شد. یک لاینگر ساده در اربیل که بیشتر به همراه پسرش مشغول تجارت و کاسبی خودش بود تا امور حزبی. صلاح مدتها بود که از کار دور بود.

قادر قادری کیست؟ قادر قادری که ۳۵ سال پیش به عضویت دمکرات در می آید. اصالتا اهل پیرانشهر است ، دو سال پیش هنگامی که با یکی از تیم های اعزامی دمکرات قصد ورود به داخل کشور را داشت دچار سکته ناقص میشود و تا ۶ ماه نیمی از بدنش کاملا بی حس میشود مدتی قبل نیز دکتر معالجش اظهار میکند که قادری به الزایمر ( فراموشی ) دچار شده است به این ترتیب و با توجه به سه مقوله سن و سال و بیماری و همچنین ناتوانی حرکتی قادر قادری جزء ضعیف ترین حلقه های دمکرات به حساب می امد که عملاً فاقد کارآیی بود، در صورت قربانی شدن نه تنها هیچ ضربه ای به حزب وارد نمی شد بلکه بالعکس سبب میشد همانند مورد ترور در حدکا ، حدک نیز با موجی از احساسات و همدردی ها روبرو شود پس به همین خاطر قادری قربانی میشود تا با کمی به جلو افتادن مرگش به حدک خدمتی بزرگ کند. بهمین خاطر است که فرمانده بیمار و پیر و فراموشکار تک و تنها در شب با ماشین شخصی؟!! رهسپار باصطلاح ماموریت حزبی خیالی میشود و همانجا هم ترور میشود تروری که برای هیچ کس و گروه بغیر از دوستان قدیمی اش منفعتی در بر نداشت و این داستان دیرین و همیشگی و غم انگیز اعضای دمکرات است .

بدون هیچ گونه شک و تردیدی و با توجه به توضیحاتی که در همین سایت در مورد احتمالات قتل صباح رحمانی داده شد – از جمله اظهارات خود رحمانی و پلیس اربیل که اصلاً نمی پذیرد این اقدام در اربیل اتفاق افتاده است! و همچنین خانواده رحمانی ) احتمال تصفیه حساب داخلی و حذف مخالفان بیشتر از هر گزینه دیگری معقول به نظر میرسد، اما هدف این اقدام درست یک هفته پس از کنگره چیست؟

یک مطلب مهم! فراموش نکنید کنگره ای که دو سال به تعویق افتاد به خاطر تصویب طرح تغییر ساختار به یکباره، سه روزه تمام شد. اعتراضات داشت شروع می شد که ناگهان خبر از شروع ترورهای باصطلاح دمکرات و اوضاع امنیتی رسید! همه جمع شدند تا به جای اختلاف در خصوص کنگره، ایجاد دسته سوم و انشعاب، همگرا شوند و لاپوشانی کنند و به بهانه اوضاع خطرناک امنیتی سرپوش بگذارند بر اصل ماجرا. درست قضاوت کردید. این قتل ها انجام شد تا کنگره پر حاشیه تحت الشعاع مسئله ترور قرار بگیرد و فعلاً مشکلات داخلی حزب سرپوشیده بمانند .

البته بعد از این اتفاق و موج همدردی با حدکا ، جناح مقابل یعنی حدک نیز که نمیخواست از قافله عقب بماند و به مطرح کردن خود به عنوان قربانی بپردازد سناریوی مرگباری را طراحی و اجرا کردند و آن عبارت بود از ترور یکی از فرماندهان حدک به نام قادر قادری که پیش تر مفصل توضیح داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا