کشته‌ شدن عضو حزب منحله و تروریستی دمکرات به‌ دست پسرش

آکام نیوز:گویا سریال قتلها در حزب منحله و ترویستی دمکرات تمامی ندارد،بنابر اخبار رسیده،احمد میر احمدی مشهور به “احمد ایرانی” عضو حزب منحله دمکرات “حدکا” صبح روز جمعه ۱۰ فروردین به دست پسر خودش به قتل رسید.

آکام نیوز:گویا سریال قتلها در حزب منحله و تروریستی دمکرات تمامی ندارد،بنابر اخبار رسیده،احمد میر احمدی مشهور به “احمد ایرانی” عضو گروهک تروریستی موسوم به دمکرات “حدکا” صبح روز جمعه ۱۰ فروردین به دست پسر خودش به قتل رسید.

به گزارش دیارونادیار،گزارش‌ها حاکی از این است که احمد ایرانی اهل نقده و عضو فعال حزب منحله دمکرات “حدکا” صبح روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در شهر دیانا اقلیم کردستان مورد اصابت ده گلوله قرار می‌گیرد و در همان جا کشته می‌شود.

بعد از چند ساعت از قتل نامبرده پلیس محلی سوران در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این قتل از طرف پسر ایشان به اسم “محمد” صورت گرفته است و دلیل این قتل نیز یک مسئله خانوادگی بوده و هیچ قصد و نیت سیاسی پشت این رویداد نبوده است.

در ادامه،پلیس اعلام کرد پسر مقتول به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشته که پشیمان نمی‌باشد و دلیل این کار را چنین بیان کرده است:

”پدرم چند مدتی بود که رفتار و اخلاقش با من و تمامی اعضای خانواده بد شده‌ بود و همگی زیر فشار بودیم،حتی چند روز پیش من را کتک کاری کرد و تهدید کرد که من را خواهد کشت.من از کار خود پشیمان نیستم چون پدرم حقش بود که به این شیوه بمیرد.!”

اخبار بعدی حاکی از آن است، تروریستهای دمکرات طی فشار به پسر نامبرده سعی دارد با تهدید و حتی تطمیع به تخفیف مجازات پسر نامبرده را وادار به اعتراف کند که به دستور جمهوری اسلامی این کار را کرده است که در نوع خود جالب به نظر می رسد.

گویا سریال قتل ها در گروهک تروریستی دمکرات پایانی ندارد! اما عجیب تر از آن این است که گروهی که با تمامی ناکارآمدی و فشار های مختلف روانی روی خانواده ها و اوضاع نامساعد اقتصادی روبروست، سعی دارد به جای پذیرش واقعیت ها و پیدا کردن علاجی برای آن، با فرافکنی این ناهنجاری ها را به عامل خارجی ربط دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا