قتلی دیگر در حزب منحله دمکرات رقم خورد

آکام نیوز:رسانه های اقلیم کردستان و همچنین سایت های نزدیک به حزب منحله دمکرات کردستان اعلام کردند که حامد شریفی ( حامد قادر محمد امین ) پیشمرگ این گروهک تروریستی ساعت ۱۷ عصر جمعه مورخه ۳/۱/۱۳۹۷ برابر با ۲۳/۳/۲۰۱۸ در چند صد متری منزل شخصی اش در منطقه زوی سپی شهر کویه خودکشی کرده است .این خبر توسط پلیس کویه ( مرکز پلیس باواجی ) و پزشکی قانونی این شهر نیز تایید شده است . گویا شریفی با کلت کمری نوع کلوک به قلب خود شلیک کرده است .

آکام نیوز:رسانه های اقلیم کردستان و همچنین سایت های نزدیک به حزب منحله دمکرات کردستان اعلام کردند که حامد شریفی ( حامد قادر محمد امین ) پیشمرگ این گروهک تروریستی ساعت ۱۷ عصر جمعه مورخه ۳/۱/۱۳۹۷ برابر با ۲۳/۳/۲۰۱۸ در چند صد متری منزل شخصی اش در منطقه زوی سپی شهر کویه خودکشی کرده است،این خبر توسط پلیس کویه ( مرکز پلیس باواجی ) و پزشکی قانونی این شهر نیز تایید شده است،گویا شریفی با کلت کمری نوع کلوک به قلب خود شلیک کرده است .

نامبرده متولد سال ۱۳۴۹ شهرستان بوکان و ۴۸ سال سن دارد .

وی متاهل دارای سه فرزند یکی از کادرهای قدیمی و فعال حزب منحله دمکرات بود که به جز کار حزبی خیاطی نیز می کردند.

بنا بر گفته اعضای دمکرات،ایشان مسئله‌ی شخصی با هیچ کسی نداشته است و حتی از لحاظ روحی و روانی نیز فردی نرمال و بدون مشکل بوده است.حامد روز جمعه ساعت ۵ در حالی که داخل ماشین خودش بود در شهر کویه خودکشی کرده است.

از سوی دیگر تقارن این خودکشی با دستگیری باندی در داخل گروهک تروریستی دمکرات که وظیفه تصفیه حسابات داخلی و حذف افراد را بر عهده داشته است می تواند شک برانگیز باشد .

از سوی دیگر وضعیت نابسامان گروهکهای تروریست کردی و فشارهای روحی و روانی و پشیمانی اعضای گروهکهای کردی گاها جزء دلایل خودکشی پیشمرگ ها بوده است .

از طرف دیگر گروهک تروریستی دمکرات در حال انتشار شایعاتی از این قرار است این می تواند نکته بسیار مهمی باشد:

این اقدام پس از مکالمە تلفنی نامبردە با پدرش صورت گرفتە.

پدرش بە او گفتە کە قرار است همە چیز را در مورد کشتە شدن قادر قادری بە حزب منحله دمکرات توضیح دهد و حامد شریفی هم فورا بە زندگی خود پایان دادە است. این شایعه از طرف مسئولین حزبی در حال گسترش است.

اینکه نامبرده به چه دلیل خودکشی کرده و یا مجبور به این کار شده است در خبرهای آتی به اطلاع خواهد رسید .

شایان ذکر است،این چندمین قتل طی چند ماهه گذشته در کمپ های گروهکهای تروریست کُردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا