خبر فوری – تیراندازی به خودروی حسین یزدان‌پناه از سوی افراد ناشناس

آکام نیوز:به نقل از باس نیوز روز گذشته پنجشنبه خودروی حسین یزدان پناه فرمانده گروهک تروریستی موسوم به حزب آزادی کردستان در اربیل مورد شلیک افراد ناشناس قرار گرفت.

آکام نیوز:به نقل از باس نیوز روز گذشته پنجشنبه خودروی حسین یزدان پناه فرمانده گروهک تروریستی موسوم به حزب آزادی کردستان در اربیل مورد شلیک افراد ناشناس قرار گرفت.

بنا به گزارشها عصر پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه ساعت ۱۷ به وقت محلی دو فرد ناشناس سوار بر موتور در جاده ۱۲۰ متری اربیل خودروی حسین یزدان پناه فرمانده حزب منحله آزادی کوردستان را به رگبار بستند و سرنشینان خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

بعد از به رگبار بستن خودروی حسین یزدان پناه نیروهای امنیتی بلافاصله در محل حاضر شدند و تحقیات لازم در این مورد را آغاز نمودند.

هنوز در مورد عامل و یا عاملان این حمله هیچ گونه گزارشی منتشر نشده است اما مسئولین این گروهک طبق معمول جمهوری اسلامی ایران را مسئول این حمله می­ دانند.

با این وصف گروهک پاک نیز از این غافله ترورهای ادعایی نافرجام عقب نماند.

قضاوت با خوانندگان عاقل :

طبق ادعای گروهکهای کردی از سه سال پیش تا کنون ایران ده ترور یا انفجار نافرجام در کردستان عراق انجام داده است:

پس یا ایران با این توانمندی توی دنیا و هدف قرار دادن مواضع داعش در دیرالزور با موشک از ایران و بیرون راندن داعش از عراق و سوریه و حتی نزدیکی اقلیم و …، اکنون از پس ۴ حزب چند صد تفره بر نمی آید و دستگاه های امنیتی اش باید تعطیل کنند.

یا اینکه ایران فقط می خواهد گروهکها را گوشمالی دهد لذا مدام ترور نافرجام برنامه ریزی می کند و آن قدر تبحر دارد که هیچ یک به هدف نمی خورد و فقط برای ترساندن احزاب است.

یا اینکه دستگاه امنیتی اقلیم آن قدر ضعیف است که به راحتی و در ملأ عام انواع و اقسام ترور ها از انفجار گرفته تا تیراندازی و بمب گذاری و … صورت می پذیرد که این نیز بعید است. اقلیمی که پا به پای ارتش عراق علیه داعش جنگید آن قدرها هم بی دست و پا نیست.

یا اینکه مسأله ای دیگر در کار است. از رقابت احزاب گرفته تا تسویه حساب شخصی و… آن هم در این آشفتگی اوشاع اقلیم به بهانه قصد ترور ایران؟!

قضاوت با افکار عمومی.

دیارونادیار در این ارتباط می نویسد؛

جای شک و تردیدی نیست (چنانچه پس از کشته شدن قادر قادری پیش بینی کردیم) که هفته های آینده نوبت جناح های مختلف کومله و خبات و … باشیم چند ترور نافرجام دیگر را برای عقب نماندن از غافله مطرح و باصطلاح کشف کنند. ریسمان حسین یزدان پناه دیگر آن قدر کهنه و پوسیده بود که این بار هیچ یک از احزاب دیگر کوردی با این طناب ته چاه نرفتند تا با انعکاس این خبر بر محبوبیت حسین یزدان پناه افزوده شود.

البته ما گمان می کنیم این بار کاک حسین هوای اروپا در سر دارد و دنبال بهانه ای بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا