به مزدوری گرفتن نیروهای تجزیه طلب کرد توسط دولت های متخاصم

آکام نیوز:به مزدوری گرفتن نیروهای کرد از طرف آمریکا و بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی،ریشه در تاریخ کهن دارد .

در هر دوره ای این کشورها سعی بر آن داشته اند که به نوعی از طریق نیروهای ماجراجویی چون گروهکهای ناسیونالیست کرد،امنیت منطقه را به هم بزنند و سیاست های ضد انسانی خود را در این منطقه علیه شهروندان ایرانی عملی کنند.

متاسفانه گروهکهای کردی عملا در تاریخ پر از خیانت خود به مردم کرد و جغرافیای این منطقه،همیشه جواب مثبت به خواسته های این دولت ها داده اند و به عنوان یک مزدور و یا به عنوان بازوی سیاست های آنها در منطقه عمل کرده و به روند جنگ طلبی و به هم زدن ثبات منطقه و کشت و کشتار برای رسیدن به قدرت،جامه عمل پوشانیده اند .

این نیروها هر از چند گاهی بنا به موقیت و شرایط تنگنای خود در سیاست و امورات حزبی به سمت اربابان خود در رنگهای متفاوت و رنگین کمانی خیز بر داشته اند و برایشان مهم نبوده که پای خود را برکدام جهت گذاشته اند .

تنها اولویت های آنها عبور بر روی فرش قرمز و قرار گرفتن پشت میزهای یک پارلمان در هر کجای کره خاکی می است.

این نیروها در بغداد و در دامان جنایتکاری چون "صدام حسین "پرورده شدند و در کاخ سفید و نزد شیخ نشینان عربستان تکامل یافتند و امروز هم در نقش قهرمانان ملی ساخته این این کشورها در تجمعاتی چون"کنگره ملیت های ایران فدرال " به کاسه لیسی شخصیت های شکست خورده ای،چون پسر شاه خونخوار افتاده اند و برای عملی کردن سیاستهای ضد انسانی این عالیجنابان،به جان جوانان ایران و به خصوص کردستان انقلابی و تجزیه خاک ایران افتاده اند.

این عالیجنابان به نمایندگی از ١٣ گروهک جدایی طلب زیر نظر "شهریار آهی" دشمن قسم خورده مردم کرد در روز های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ ماه مه ۲۰۱۸ میلادی،جلسه ای در استکهلم،سوئد تشکیل دادند.

در این جلسه درباره مرز های آینده مناطق جدایی طلب توافقاتی انجام و قرار شد زیر نظر آمریکا نقشه تازه جغرافیایی برای ایران آینده ترسیم گردد.

شهریار آهی از مشاورین نزدیک و خزانه دار رضا پهلوی بود.

این شخص بین سال های ۱۹۸۰- ۱۹۸۸ در دوران ریاست جمهوری رونالد ریگان در آمریکا ماهانه یکصد و پنجاه هزار دلار از آمریکا دریافت می کرد،از این مبلغ ماهی پنجاه هزار دلار به پرویز ثابتی،مدیر اداره سوم ساواک که در آمریکا بسر می برد می پرداخت و یکصد هزار دلار باقیمانده را خرج فعالیت های ماجراجویانه در جای جای ایران می کرد.

گروههای شرکت کننده در این نشست عبارتند از؛

۱جبهه ی متحد بلوچستان ایران "جمهوری خواهان "

۲جبهه ی مردم بلوچستان

۳جنبش فدرال دمکرات آذربایجان

۴حرکت ملی دمکراتیک ترکمن

۵حزب اتحاد بختیاری و لرستان

۶حزب تضامن دمکراتیک الاحواز "عربستان "

۷حزب منحله دمکرات کردستان ایران

۸گروهک تروریستی کومله

۹سازمان دفاع از حقوق ملی خلق ترکمن

۱۰سازمان کرمانج کردهای خراسان

۱۱کانون فرهنگی و سیاسی آذربایجان

۱۲کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمن

و اما نقش هرکدام از این جریانات و گروهکهای بریده از مردم و از اجتماع ایران مشخص است .

در این میان اما نقش گروهکهای کردی دو چندان است .

دلیل اصلی این است که این جریان ها در نزدیک ترین نقطه به ایران پایگاه ها و نیروهایی دارند که این نیروها همراه سرانشان می توانند بهترین آلات باشند،در دست این اربابان کلاهبردار برای برهم زدن ثبات منطقه .

این نیروها با پولی که از این اربابان خود می گیرند،توانسته اند اردوگاهها و نیروهای مسلحی را برای گروهکهای خودشان،داشته باشند.

این نیروها دقیقا بازوی مسلح در نقش نیروهای چریکی در قالب تیم های سه تا چهار نفره هستند که زیر نظر مسئولین خود،برای عملیات های تروریستی به منطقه فرستاده می شوند .

طبق گواهی یکی از فرماندهان نظامی این گروها به نام "بهرام رضایی" این تیم ها با امکانات ارتش عربستان سعودی که مستقیما از طرف اقلیم کردستان بدست شان می رسد به نوار مرزی در ایران فرستاده می شوند تا دست به اقدامات ماجراجویانه بزنند .

بهرام رضایی در یک گفت و شنود سیاسی عملا می گوید که ما خود در به موفقیت نرسیدن ماموریت این تیم ها شرکت داریم و صدرصد نمی خواهیم که این تیم ها کاری انجام دهند .

این تیم ها چند روزی به گشت نظامی در نقاط مختلف کردستان می پردازند و بعدا برای مطرح شدن بایستی حتما این نیروها را لو داد! .

لو دادن این افراد می تواند ۱۰۰ برابر تاثیر گذارتر از عملیاتی باشد که اینها انجام می دهند .

سخنان بهرام رضایی در یک گفت و شنود داخلی؛

"عملیات شاید موفق نشود و شاید آن چنان مطرح نشود،اما اگر تیمی دستگیر و یا کشته شوند ۱۰۰ درصد می تواند تبلیغات خوبی برای ما باشد . "

همچنان که گفته شد برای آنها مهم نیست که این نیروها که در قالب تیمهای ۳ یا ۴ نفره فرستاده می شوند،و یا در ماموریت خود موفق شوند،برای آنها صرفا حضور این نیروها و به هم زدن امنیت منطقه است .

چیزی که عربستان سعودی دنبال آن است و به همین منظور هم از آنها حمایت مالی و نظامی می کند.

آنها خوب می دانند که این تیم ها نمی توانند کاری را از پیش ببرند،به خاطر همین خودشان این نیروها را لو می دهند و کاری می کنند که افراد این تیم ها دستگیر و یا کشته شوند .

دستگیری و یا کشته شدن این نیروها در هر حالت می تواند جنبه تبلیغی خوبی برای این گروهکها باشد.

این گروهکهای تروریست کردی به خوبی می دانند که اگر افراد این تیم دستگیر شوند،طبق قانون جمهوری اسلامی به اعدام محکوم می شوند،پس اعدام شدن آنها می تواند فشارهای خارجی را بیشتر کند و خود را نیز می توانند بیشتر مطرح کنند و با این کار به اربابان خود می فهمانند،که ما به ماموریت های خود خوب عمل می کنیم و در این راستا پول خوبی را هم می گیرند.

گرچه متاسفانه جوان های بسیاری در این راه قربانی و یا حکم اقدام گرفته اند اما طبق شواهد و اطلاعات بدست آماده برای هر شخص که دستگیر و یا کشته شود،بیشتر از ۵۰ هزار دلار پاداش دریافت می کنند.

گروهکهای کردی برای پیش بردن اهداف شوم خود می توانند به بهترین شیوه ممکن به سیاست عربستان سعودی در منطقه کمک کنند .

استعداد و ظرفیت های این گروهکها نیز مکمل موفقیت چنین سیاستی است و متاسفانه تا به امروز هم جواب داده است.
به تازگی هم این گروهکها دوباره در حال آماده کردن خود برای گرفتن دستورات بیشتر از این مقامات هستند،تا بار دیگر پروژه های شوم خود را به پیش ببرند .

طبق آخرین خبری که به طور غیره مستقیم به این نشست ها اشاره دارد،حکومت عربستان سعودی ۲۰ میلیون دلار را به صورت بخشی تنها برای آغاز فصل تازه از مناسبت های میان طرفین در میان گروهکهای کردی که شامل تمام شاخه های کومله نیز می شود،را از طریق حکومت اقلیم کردستان و شخص مسعود بارزانی داده است.

اسلحه های جدیدی را نیز در اختیار این گروها قرار داده است که همگی به روشنی نشان از یک رابطه خوب و مستحکم در بین طرفین را دارد .

ماندگاری بیش از حد سران این گروهک ها در اروپا در همین راستا می باشد .

آنها می خواهند از عربستان سعودی و دولت آمریکا و اسرائیل مطمئن شوند که برای همیشه مثل دولت بعث عراق کمک شان می کنند .

نشست اخیر استکهلم توانست آرزوی شوم این مزدوران را بر آورده سازد و با ریختن خون جوانان این مرز بوم پول خوب و ماموریت دیگری را نیز صاحب شدند ..

حال باید بنشینیم و ببینیم این گروهکها برای طرح و سناریوی تازه خود،این بار قرار است جان کدام جوان دیگر را فدا کنند و کدام خانواده های دیگری را داغدار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا