خبرفوری/اسامی تروریستهای کشته شده گروهک تروریستی دمکرات+عکس و جزئیات بیشتر

آکام نیوز/اختصاصی:همانطوریکه در چند خبر قبلی به اطلاع خوانندگان عزیز رساندیم،چند تیم تروریستی وابسته به گروهک تروریستی دمکرات یکی پس از دیگری،به کمین نیروهای امنیتی و نظامی افتاده و همگی این تیم ها منهدم شده و تعداد زیادی از تروریستهای دمکرات در این عملیاتها کشته و زخمی شدند.

به گزارش آکام نیوز و در تداوم طرح مضحک موسوم به "راسان" مصطفی هجری(سرکرده گروهک تروریستی موسوم به حزب منحله دمکرات کردستان ایران)در قالب جدید و پس از تصویب طرح ساختار،اولین تیم اعزامی این گروهک تروریستی در شامگاه ۱۸ خرداد ١٣٩٧،از شاخ به مرز سیاه کوه اشنویه در حال حرکت بودند که به کمین نیروهای قرارگاه حمزه سپاه پاسداران ایران خورده و تیراندازی بین دو طرف صورت می پذیرد که با توجه به اشراف پایگاه مرزی ایران و تسلط آن بر موقعیت جغرافیایی تیم تروریستی دمکرات،در این درگیری مسلحانه‌ در ساعت ۳ نصف شب،۴ نفر از اعضای حزب منحله دمکرات کشته، ۳ نفر زخمی و دیگر عناصر این گروهک به سمت عراق فراری شدند.

اسامی تعدادی از کشته شده های حزب منحله دمکرات کردستان ایران که بدستمان رسیده بدین شرح اعلام می شود:

– آسو ارجمندی (فرزند اسماعیل ارجمندی کادر حزب منحله دمکرات کردستان ایران)

-یوسف حاجی

-حاتم رسول زاده(اهل اشنویه)

– افشار مامند

گفتنی است افراد دیگر نظیر هیوا،هلگورد و فقه نیز زخمی شده اند،اما اوضاع جسمانی بعضی از  آنها وخیم و احتمال افزایش آمار تلفات فوق متصور است.

نکته قابل تامل اینکه گروهک تروریستی دمکرات این بار به جای فرستادن کادرهای باسابقه،روی به اعزام جوانان و عناصر بی تجربه تر کرده است،تا این بار راسان را با آنها بیازماید.!

گویا محل خدمت کادرهای باسابقه و رهبران و فرزندان آنها فقط حوزه اروپا می باشد و پیشمرگان باید در شاخ جان بسپارند.

به هر حال رسانه های حزب منحله دمکرات نیز به مانند هر بار و دقیقاً مثل سنوات گذشته به دستور هجری سعی در کتمان حقایق و به زعم خودشان برای بالا نگه داشتن روحیه دیگر افراد عدم انتشار اسامی کشته ها دارد.

در عوض سعی دارد القا نماید ٩ پاسدار ایران شهید و ١٨ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند!!

گویا این بار جدول ضرب ساختگی شان را دست یک کودک داده اند(۲ضربدر۹=۱۸؟!)!

به هرحال ماه پشت ابر نخواهد ماند و بالاخره این افراد کشته شده خانواده دارند که پیگیر کار آنها خواهند بود و حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان ایران با داستان پردازی های بعدی مجبور به اقرار خواهد بود.

اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتر این خبر بزودی در آکام نیوز منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا