اعتصابات بانه و عوام فریبی های عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله

آکام نیوز:عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه طلب و تروریستی کومله در حالی با جملاتی عوام فریبانه از اعتصابات چندی پیش بانه حمایت و مردم را ترغیب به ادامه اعتصاب می کرد که هرگز به این نکته توجه نکرده بود که یک تصمیم مهم در چند سال گذشته بود که شهر بانه را به قطب اقتصادی در کردستان ایران تبدیل کرد و آن پشت کردن به تمامی تحرکات نظامی گروهکهای تروریست کردی بود و تنها فکر اقتصاد و اشتغال باعث شد که بانه در دورترین نقطه کردستان به قطبی قوی در امر اقتصاد مرزی مبدل شود.

شهری که به جرات می توان گفت که اگر این شهر تا چندی پیش در اعتصاب بود،نه بخاطر گروهکهای فرصت طلب کردی و نافرمانی مدنی مورد ادعای سران گروهکهای کردی،که تنها برای تامین معیشت و بازگشت به روزهای اوج اقتصاد و گردشگری در این شهرستان بود،چرا که مردم این شهر می دانند که این گروهکهای فرصت طلب نمی توانند حامیان خوبی در راه تامین معیشت و زندگی آنها باشند و نقش رهبر را برایشان بازی کنند و این تنها خود آنان هستند که می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند،مردم بانه خودشان در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند،نماینده ای که با رای اکثریت مردم این شهر انتخاب شده و بدون شک درخواست هایشان را از این طریق پیگیری کرده و می کنند.

عبدالله مهتدی سرکرده تروریستهای کومله در بیانیه ای نوشته بود که؛

اکنون بانه بار یک جنبش را به دوش می کشد!

بیش از بیست روز است که شهر بانه در اعتصاب عمومی به سر می برد.

نه تهدید و ارعاب ها،نه پر کردن شهر از نیروهای سرکوبگر و نه گرسنگی و فشار اقتصادی نتوانسته است،این شهر مبارز را به زانو در بیاورد.

کولبران،کاسبکاران،مغازه داران و همه مردم این شهر از سیاست های اقتصادی ضد مردمی جمهوری اسلامی به تنگ آمده و خواسته های برحق خود را به صورت یک اعتراض مدنی و اجتماعی ابراز کرده اند!!

جنبش اعتراضی مردم بانه هم از لحاظ محتوا و هم در روش خود به عنوان یک جنبش نمونه شایسته گسترده ترین پشتیبانی نه فقط از طرف شهرها و مناطق دیگر کردستان بلکه از سوی همه بخش های جامعه ایران است.

بانه را تنها نگذاریم!

ولی او هنوز از خواب خرگوشی بیدار نشده است،که در میان این مردم تنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا