“تلاش گروهک موسوم به حکمتیست برای ایجاد ائتلاف در مقابل جبهه متحد کردی”

آکام نیوز/اختصاصی:برابر گزارش دریافتی از شمال عراق مطلع شدیم،گروهک موسوم به حکمتیست در تلاش برای ایجاد یک ائتلاف در مقابل جبهه متحد کردی هستند.

برابر این گزارش گویا حزب حکمتیست در تلاش است تا با ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تروریستی موسوم به کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران،و یک شاخه دیگر کومله،این ائتلاف را تشکیل دهد و در این راستا صالح سرداری مامور می شود،تا با دو شاخه کومله ملاقات هایی داشته تا جبهه چپی را در مقابل جبهه متحد کردی ایجاد کند.

صالح سرداری هم به عنوان نماینده حکمتیست،به شمال عراق عزیمت و با دو گروه کومله،در این ارتباط ملاقات داشته است.

شایان ذکر است "جبهه موسوم به متحد کردی"،با ایده عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله،از چند سال پیش،با مشارکت ۵ گروهک تجزیه طلب تشکیل شده و هر بار تا مرز توافق و حصول نتیجه هم پیش رفته،اما بخاطر خوی سلطه گری،عوام فریبی و نیرنگ هایی عبدالله مهتدی،هیچوقت این جبهه موفق نش، تا دیگر گروهها را ترغیب به اتحاد کند.

کومله علیزاده هم به خاطر کارشکنی های متعدد و نیرنگ های عبدالله مهتدی،از این ائتلاف کنار کشیده و حاضر به همکاری نشده.حکمتیست ها نیز با این دو شاخه کومله بر علیه این جبهه متحد شده و همانطوریکه در این خبر ملاحظه کردید،قرار است ائتلاف چپی را در ضدیت و مقابله با این جبهه خودخوانده تشکیل دهند.

خبرهای تکمیلی در این ارتباط بزودی در "سایت خبری تحلیلی آکام نیوز"www.akamnews.comمنتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا