موضع عجیب مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی دمکرات در خصوص کشته های اشنویه:اگر کشته ها مجرد بودند،علنی نکنید!!

آکام نیوز:همانطور که در خبرهای مرتبط با درگیری های اخیر با گروهک تروریستی دمکرات به اطلاع خوانندگان محترم رسید،در جریان درگیری مسلحانه شامگاه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ گروهک تروریستی موسوم به حزب منحله دمکرات کردستان ایران-شاخه مصطفی هجری،در اشنویه با هنگ مرزی ایران، ۴ نفر از اعضای این گروهک تروریستی کشته و سه نفر زخمی شدند.

سایتهای آکام نیوز،دیار و نادیار و هاوری کوردستان به نام ۴ نفر از کشته ها و سه نفر زخمی اشاره کردند که طبق آخرین اخبار رسیده،یوسف حاجی جزء زخمی ها می باشد که اشتباهاً در زمره کشته شده ها معرفی شده بود.

اما موضوع مهم تر آن این است که به دستور مستقیم کاوه بهرامی کشته ها در ارتفاعات "هلگورد" و در شاخ به خاک سپرده شدند و با انتشار این مطلب درگیری در دفتر سیاسی بر سر علنی کردن این موضوع بالا گرفت تا اینکه منتظر بازگشت مصطفی هجری و ارائه راه حل برای این ماجرا ماندند.

با بازگشت هجری در این خصوص جلسه سری دفتر سیاسی (برخی افراد کمیسیون چاودیری و رئیس مرکز سیاسی) برای تصمیم گیری در مورد این موضوع مهم تشکیل شد.

هر یک از افراد نظری دادند که نظر برخی مانند حسن شرفی جوانمردانه تر و مبتنی بر علنی سازی موضوع بود و برخی دیگر به سبکی بسیار ناجوانمردانه عمل کردند.

از جمله کاوه بهرامی که اعلام داشته با توجه به گذشت زمان و از یاد رفتن آنها توسط بسیاری از افراد نیازی به علنی سازی دوباره موضوع نیست و این برایمان بد می شود!!!

انتظار می رفت حداقل سرکرده این گروهک تروریستی،اندک تعهدی به شعارهای زیبایش در راه مبارزه داشت،اما بشنوید رأی سرکرده گروهک تروریستی دمکرات را پس از سه ساعت بحث و جدل:!

اگر افراد کشته شده مجرد هستند (که همگی مجرد بودند) و زن وبچه ندارند،نیازی به علنی سازی موضوع نیست!

و این است سرنوشت مبارزه برای باصطلاح آزادی در گروهکی به نام دمکرات کردستان ایران – مجردها و بی کس و کارها و لاینگرها خیلی مراقب باشند و داخل نیایند.

اگر آمدند و کشته شدند،خونشان پای خودشان است نه هجری و راسان و حزب منحله دمکرات کردستان ایران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا