خبرفوری/ضربه سنگین دیگری به تیم تروریست دمکرات در مرز پیرانشهر+هلاکت فرمانده تروریست دمکرات

آکام نیوز:شب یکشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ گروهی از تفنگچیان گروهک تروریستی موسوم به حزب منحله دمکرات کردستان ایران که قصد تحرک,انجام فعالیت نظامی در کوههای اطراف زیوه و کهنه لاجان پیرانشهر را داشتند،در کمین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در مرز تمرچین گرفتار می شوند و درگیری در این منطقه رخ می دهد که در نتیجه این درگیری فرمانده حزب منحله دمکرات کردستان ایران،به نام “سامان حسن پور ” کشته و به جمع قربانیان راسان هجری می پیوندد.

اما در مورد این درگیری نکته ای که حائز اهمیت است  اقرار خیلی سریع این گروهک تروریستی به آمار تلفات و کشته هایش می باشد زیرا برخلاف رویه معمول این گروهک که آمار درگیری هایش همیشه دیر و با احتیاط ارائه می شد،اما در مورد سامان حسن پور ” اینچنین عمل نشد اما چرا ؟

برای دانستن این مسئله باید شناخت اجمالی از سامان حسن پور داشته باشیم…

“سامان حسن پور“ فرزند محمد ۳۰ ساله مشهور به “سامان شیوه سلی ” و متولد روستای “شیوه سل ” سردشت میباشد که به علت روابط فامیلی با “حسن شیوه سلی ” عضو کمیته مرکزی حدکا به این گروهک تروریستی گرایش پیدا می کند و در سال ۱۳۹۵ یعنی کمتر از دو سال پیش به عضویت این گروهک درمی آید و به علت همین روابط فامیلی با حسن شیوه سلی در کمتر از چند ماه از یک پیشمرگ ساده به یک فرمانده نظامی تبدیل می شود!!

و همین ترقی یکباره و ره صد ساله را یک شبه پیمودن که به لطف پارتی کلفت حزبی برایش میسر شده بود باعث می شود تا با ناکارآمدی و ناتوانی در فرماندهی عملیات نظامی قربانی خواست مصطفی هجری برای دریافت کمک مالی از شاهزاده رضا پهلوی ! و ایالات متحده آمریکا شود .

نکته دوم آنکه کشته های درگیری اشنویه چندان مطرح نبودند اگر این گروهک سامان حسن پور را افشا می کند هم بهره برداری تبلیغاتی در داخل می کند و هم در خارج.

در داخل می گوید ببینید عناصر رده بالا و وابستگان آنها نیز کشته می شوند و در راسان شرکت دارند،در خارج نیز تبلیغات به راه می اندازند. اما در خصوص درگیری اشنویه اگر افشا کنند محکوم به قربانی کردن افراد رده پایین می شوند.

از طرفی افراد درگیری اشنویه کس و کار مهم و چندانی در مرکزیت و رهبری ندارند که پیگیر کار آنها باشد اما رابطه خانوادگی سامان حسن پور مانع از آن می شود این مسأله کتمان شود.

ضمن آنکه تئوری خبیثانه کاوه بهرامی که پیشتر هشدار آن را داده بودیم نیز در مورد سامان مطرح است.

و بدین سان است که کشته های اشنویه غریبانه در شاخ به خاک سپرده می شوند و نامی از آنها نمی ماند و اینگونه برای سامان حسن پور مانور می دهند.

خاطر نشان می سازد در این درگیری دو نفر دیگر از نیروهای حزب منحله دمکرات زخمی، یکی از نیروهای هنگ مرزی ایران به نام سید محمد هاشمی نیز به درجه رفیع شهادت نایل آمد و یک سرباز نیز زخمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا