خبر فوری/اقبال مرادی تروریست شناخته شده(پدر تروریست محکوم به اعدام؛زانیار مرادی”قاتل پسر امام جمعه مریوان”)در شمال عراق به هلاکت رسید+عکس

آکام نیوز/اختصاصی:اقبال مرادی،تروریست مشهور و پدر تروریست( زانیار مرادی قاتل پسر امام جمعه مریوان) شب گذشته در شهر پنجوین عراق توسط افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفته و با شلیک ۷ تیر به بدنش،به هلاکت رسید.

"اقبال مرادی و نقش وی در داخل گروهک کومله" 

اقبال مرادی مشهور به "اقبال حسین لیلی"،اوایل انقلاب فعالیت های تروریستی خود را با عضویت در گروهک تروریستی کومله و زیر نظر مستقیم شخص عبدالله مهتدی سرکرده تروریست کومله،آغاز نمود.

او با نقشه و سناریوی از پیش طراحی شده و به دستور عبدالله مهتدی،برای فعالیت در هسته تشکیلات مخفی و کمیته ترور در داخل کشور،سازماندهی و به همین منظور،در سال ۱۳۶۲ خود را تسلیم نیروهای جمهوری اسلامی ایران کرد..

او در شهر مریوان به ظاهر از راه نقاشی ساختمان و ماهی گیری امرار معاش می کرد،اما در اصل مشغول طراحی توطئه بر علیه امنیت ملی کشور بود.

اقبال مرادی  بعنوان مسئول شناسایی افراد با نفوذ و انقلابی در سطح شهرستان مریوان معرفی گردید،تا نسبت به حذف فیزیکی و در نهایت ترور آنان اقدام کند،که در این راستا اقبال مرادی،تعدادی از خانواده های انقلابی سرشناس و مطرح  را شناسایی و مقدمات ترور آنها را فراهم کرده و گزارش انجام عملیات ترور را به  سرکردگان کومله،عبدالله مهتدی-عبدالله کهنه پوشی( عبه دلیر ) و ابراهیم کهنه پوشی ارائه می کرد و عملیات های ترور را از سال ۱۳۸۳ رسماً آغاز کرده  و بعد از شناسایی و پرتاب نارنجک در محله استادیوم شهر مریوان،در مهرماه سال ۱۳۸۳،به منزل یک خانواده مدنی و غیر نظامی،حمله و تمامی اعضای این خانواده توسط او قتل عام شدند. 

او به ناچار مجبور به فرار از کشور شد و خود را به همراه اعضای خانواده اش،به مقر گروهک تروریستی کومله  در "زرگویز" رساند.

عبدالله کهنه پوشی،مسئولیت شناسایی و فراهم نمودن زمینه ترور افراد را  به وی سپرد،اقبال منزلش را به شهر پنجوین کردستان عراق منتقل کرده و اقدامات و زمینه ترور چند نفر را فراهم کرده بود که می توان به ترور کردن افرادی همچون:

رئوف برتنی،اسعد سلیمانی،حسین ربوسه،طیب کشور دوست،صالح شریفی در سنندج،ملاعارف کردستانی،انور اشکاوند،سعدی شیرزادی،هادی شیرزادی و عبدالکریم کهنه پوشی اشاره داشت.

اقبال بعد از انشعاباتی که در داخل گروهک کومله جناح های عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده به وجود آمده بود،پس از آن نیز جناح عمر ایلخانی زاده نیز به دو جناح تقسیم شد،(یک جناح عمر ایلخانی زاده بنام سازمان انقلابی زحمتکشان کومله و یک جناح عبدالله کهنه پوشی)،بنام  اتحاد و یکپارچگی که اقبال مرادی در جناح عبدالله کهنه پوشی ( عبه دلیر ) قرار گرفت و به
شناسایی و ترور  افراد مدنی و دستگیری افراد با استفاده از نیروهای دستگاه زانیاری(اطلاعات و امنیت)کردستان عراق پرداخت و در شهر پنجوین  این راه را محل
امرار معاش خود و اوباشان عبدالله کهنه پوشی قرار داده بود. 

تا اینکه :

اقبال این تروریست مشهور گروهک تروریستی کومله اتحاد و یکپارچگی جناح عبدالله کهنه پوشیبه تاریخ ۱۳۸۷/۱۲/۲۱ در جاده پنجوین نزدیک مرز باشماق عراق هدف تیراندازی قرار گرفت و بر اثر اصابت ۵ تیر بشدت زخمی شد و به بیمارستان سلیمانیه عراق انتقال داده شد.

وی یکی از عاملین توزیع مواد مخدر  بود و نقش اساسی در دستگیر نمودن افراد مدنی به دست دستگاه زانیاری کردستان عراق داشته است.

او جهت حمل مواد مخدر قصد ورود به داخل خاک ایران را داشت که بدست فرد یا افراد ناشناسی مورد هدف گلوله قرار گرفت.

این اولین باری نیست که گروهک کومله که محل پناهگاه سارقین،تبهکاران و عاملین پخش مواد مخدر است از به دام انداختن جوانان دست بر نمی دارند و افراد را روانه خاک ایران جهت هر نوع اعمالی می کند.

ترور فرزند امام جمعه مریوان  و برادرزاده اش و عبدالکریم کهنه پوشی توسط شخص اقبال مرادی و فرزندش بنام زانیار و پسر عمویش لقمان مرادی  در ۲۴ دی ماه سال۱۳۸۷ صورت گرفت  وپرونده دادگاه نیز در مورد اقبال مفتوح است…

زانیار و لقمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند و پس از بازجویی ،محاکمه و اعترافات تکان دهنده این دو،حکم اعدام و قصاص آنها در
ملإء عام صادر گردیده است.

اقبال مرادی،توسط جلیل فتاحی،افسر سازمان امنیت و اطلاعات انگلیس"m.i.6" و عضو گروهک کومله مهتدی،زانیار را در داخل کشور سازماندهی و سناریوی ترور فرزند امام جمعه مریوان را به مرحله اجراء در آوردند.

بدنبال دستگیری فرزندش،اقبال متوجه فریب سرکردگان گروهک کومله شد و از این گروهک فاصله گرفت،سپس کمپینی در حمایت از فرزند تروریستش به راه انداخته و به حمایت از گروهک تروریستی پژاک پرداخت و  رسما بعنوان کادر این گروهک در مورد جذب جوانان به داخل این گروهک و شناسایی افراد انقلابی در داخل کشور جهت ترور کردن آنها پرداخته که در این راستا و بنا به اخبار واصله و موثق دهها نفر با استفاده از گزارشات این تروریست،ترور و بشهادت رسیدند.

تا اینکه در شامگاه ۲۵تیرماه ۹۷ اقبال مرادی توسط افراد ناشناس دستگیر و در ساعت ۱۱:۳۰ شب بعد جسد این تروریست خبیث در کنار رودخانه شهر پنجوین کردستان عراق پیدا می شود.
این تروریست عاقبت تاوان تمامی جنایتهای خود را پرداخت کرد.

و برای همیشه پرونده او بسته شد..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا