خبرفوری/انتشار تصاویر مستند پیشمرگان کشته شده حزب منحله دمکرات+انتشار عکس کارت های شناسایی کشته شدگان و تجهیزات

آکام نیوز:نمونه‌ای از عکس‌های مستند مربوط به عملیات‌های اخیر راسان گروهک تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران،که به کمین نیروهای مرزبانی افتاده بودند و همچنین واقعه میاندوآب و بوکان را مشاهده می کنید…

انتشار تصاویر کشته شدگان حزب منحله دمکرات در راستای افشای دروغ پردازی‌های این گروهک،در سایت قرار می گیرد.

تلاش برای تداوم این روند و بدست آوردن اسناد بیشتر ادامه دارد و به محض وصول از هر کانالی،برای نمایش در سایت قرار خواهد گرفت.

اهتمام بیشتر در خصوص افرادی است که حزب منحله دمکرات از علنی نمودن نام آنها به هر دلیلی خودداری می کند.

این تصاویر در حالی منتشر می شود که در ماههای گذشته نیز چنین تصاویری از کشته شدگان و تجهیزات همراهشان،منتشر شده بود تا درس عبرتی برای اعضای دیگر گروهکهای تروریست کردی باشد.

پس از انتشار اسناد،حزب منحله دمکرات به اعضای خود وعده داده بود دیگر اعضای تیم هایش در کمین نیروهای امنیتی و نظامی نخواهند افتاد و اشتباهات را جبران می کنند!! اما این اتفاق نیفتاد و باز هم شاهد هلاکت تعداد زیادی از اعضای تیم های جدید تروریستی هستیم که وارد کشور شده بودند.

تروریستهای دمکرات کمافی السابق باز هم اقدام به سانسور اخبار درگیری ها کرده و حاضر نشدند به هلاکت پیشمرگانشان اعتراف کنند…

تروریستهای دمکرات در داخل کمپ هایشان و در فضای مجازی همواره اقدام به انتشار اخبار دروغ از درگیری ها کرده و همواره مدعی می شوند دهها نیروی امنیتی و نظامی را کشته اند!! آنهم بدون ذکر هیچ نام و انتشار هیچ تصویری!!

چرا که هیچ نیروی نظامی کشته نشده بود تا تروریستها حداقل به نام افرادی که مدعی می شوند آنها را کشته اند،اشاره کنند!!

اما ما وقتی اعلام می کنیم؛فلان تیم منهدم شده و یا فلان پیشمرگ گروهک تروریستی کومله یا دمکرات کشته شده اند با سند و مدرک حرف می زنیم.

تصاویر خود گویای همه چیز است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا