خبرفوری/تازه ترین اعترافات کادرهای دستگیر شده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان”پاک”+تصاویر و اسناد

آکام نیوز/اختصاصی:همانطوریکه روز گذشته به اطلاع خوانندگان رساندیم،یک تیم تروریستی وابسته به گروهک تحت امر حسین یزدان پناه و مسعود بارزانی که به قصد ایجاد ناامنی و ترور و بمب گذاری وارد کشور شده بودند،با هوشیاری نیروهای امنیتی کشورمان،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آکام نیوز،تیم گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان یا همان"پاک" که برای انجام اقدامات تروریستی با هدایت حسین یزدان پناه وارد کشور شده بود،در حالی به دام نیروهای اطلاعاتی ایران افتادند که در هفته های گذشته نیز تیم های دیگری از دیگر گروهکهای تروریستی به دام نیروهای امنیتی و نظامی کشور افتاده بودند.

در خصوص تیم اعزامی حسین یزدان پناه لازم به ذکر است که ۲ نفر از کادرهای اصلی و شناخته شده این گروهک،به نام های؛

هوشمند علیپور {سمکو اهل سردشت} و محمد استاد قادر {ئاواره اهل سقز}،زنده دستگیر شدند و پس از دستگیری اعترافات مهم و تکاندهنده ای از اقداماتی که تا کنون انجام داده بودند و همچنین اقداماتی که قصد داشتند انجام بدهند،کرده اند.

در لحظه دستگیری از این تیم تروریستی که زیر نظر مستقیم حسین یزدان پناه وارد کشور شده بودند،۳ قبضه سلاح جنگی، ۲ کلت کمری، ۸ عدد نارنجک،دوربین دید در شب و …. کشف و ضبط گردیده است.

فیلم کامل این خبر و اعترافات دستگیر شدگان،همانطوریکه پیشتر اعلام کرده بودیم در بخش های مختلف خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

در خصوص این گروهک تروریستی و اقداماتی که اخیرا انجام داده اند،شایان ذکر است که؛

گروهک حسین یزدان پناه که به توصیه و سفارش مسعود بارزانی،توسط نیروهای ائتلاف و آمریکایی،به ظاهر برای مبارزه با داعش آموزش دیده و اسلحه دریافت کرده بودند،نوک این اسلحه ها را به سمت ایران و شهروندان کردستان ایران نشانه گرفتند و طبق اعتراف سرکرده این گروهک در بی بی سی فارسی،فقط طی ۶ ماهه اول سال ۹۵ شش عملیات تروریستی در خاک ایران انجام داده اند.

از جمله این عملیات های تروریستی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

حمله به خودروی نماینده اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی،آقای (حشمت الله فلاحت پیشه و به شهادت رساندن دو نفر از محافظان نماینده) و….

شب گذشته نیز که تیم اعزامی تروریستی آنها ضربه خورده و ۲ نفر از جمله محمد استاد قادر و هوشمند علیپوز دستگیر شدند،در این ارتباط اعترافات مهمی داشتند؛

طبق اعتراف دستگیر شدگان،آموزش در پوشش مبارزه با داعش،در واقع برای ترور و ایجاد ناامنی در ایران بوده است.

اعترافات دیگر گروهک پاک به جنایت؛

-حمله به کلانتری در سنندج سال ۲۰۱۶

-حمله به کلانتری در بوکان برای ایجاد آشوب و ناامنی

-حمله به واحدهای ارتش در سنندج

حمله به نماینده مجلس ایران در کرمانشاه – اعتراف به جنایت – شهید کردن محافظان نماینده مردمی کرمانشاه و…

با خبرهای تکمیلی و جزئیات بیشتر این خبر با آکام نیوز همراه باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا