خبرفوری/تعداد کشته های حزب منحله دمکرات به ۱۱ تن رسید+ضربه جبران ناپذیر دیگری به تروریستهای دمکرات+۲ نفر زنده دستگیر شدند+تصاویر اختصاصی عناصر کشته شده تیم تروریستی دمکرات در اشنویه

آکام نیوز/اختصاصی:همانطوریکه ساعاتی پیش به اطلاع خوانندگان عزیز آکام نیوز رساندیم،در پی عملیات موفقیت آمیز نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان،۱۱ تن از تروریستهای اعزامی حزب منحله دمکرات کردستان ایران،به هلاکت رسیده،تعدادی نیز زخمی و ۲ نفر دیگر نیز به لانه های خود در شمال عراق متواری شدند و همچنین ۲ نفر هم زنده دستگیر شدند.

به گزارش آکام نیوز،در درگیری رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی با تیم تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران در شمال‌غرب کشور(اشنویه) تروریست ها ضربات سنگینی متحمل شدند.

اما جزئیات بیشتر این خبر همراه با تصاویر اختصاصی کشته شدگان و تجهیزات بدست آمده از آنها به این شرح اعلام می گردد؛

شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه(حزب منحله دمکرات کردستان ایران) که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار شد و طی درگیری سنگین حداقل ۱۱ تن از تروریست‌ها به‌هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح،مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط شده و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.

راسان مصطفی هجری در حالی برای چندمین بار در هفته های اخیر تلفات سنگین می گیرد،که با شناسایی اجساد کشته شدگان مشخص شد،افرادی که در این تیم بودند اکثرا متشکل از جونانی بودند که تازه به عضویت گروهک تروریستی دمکرات(شاخه مصطفی هجری) در آمده بودند و در حالی که هیچ تجربه نظامی نداشتند،برای ماموریت این چنینی از شمال عراق راهی مناطق کردنشین ایران شده بودند.

این تیم که شامگاه گذشته (ساعت ۳ بامداد ۲۰ مرداد ۱۳۹۷) در حوالی اشنویه (مابین ناویه سور و تپه سفید) به تور نیروهای سپاه پاسداران افتاده تمامی این افراد در یک تیراندازی غافلگیرانه مورد هدف قرار گرفته و تا لحظه تهیه و وصول خبر به آکام نیوز، ۱۱ نفر از این افراد کشته و ۲ نفر دیگر زخمی و به عراق متواری و ۲ نفر دیگر هم دستگیر شدند.

اسامی تعدادی از کشته شدگان به این شرح اعلام می شود:

۱-اسماعیل ایرانمنش(در خصوص این فرد لازم به ذکر است که؛اسماعیل ایرانمنش فردی بود که چندی پیش ۳ نفر از نیروهای امنیتی ایران در پیرانشهر را به شهادت رسانده و به شمال عراق متواری شده بود و دست انتقام روزگار این بار در اشنویه گریبان او را گرفت).

۲-عبدالسلام عبدی

۳-مهران طاهاپور

۴-سلیمان محمدزاده

۵-عبدالواحد سهرابی

۶-عثمان رمضانی

اسامی کشته شدگان دیگر به روزرسانی می شود…

احتمال اینکه به تعداد کشته ها افزوده شود وجود دارد.

در زیر تصاویر کشته شده ها،را بصورت اختصاصی در آکام نیوز ملاحظه می فرمائید…

اما هشدار به تیم های دیگری که در مناطق جنوبی هستند!!؛

تیم های مناطق جنوبی تر در دسترس نیروهای امنیتی قرار دارند و در صورت عدم خروج تا مهلت تعیین شده،منتظر عملیات سنگین باشند…

خبرهای تکمیلی با تصاویر بیشتر بزودی منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا