پشت پرده حمله تروریست پژاک به سربازان ایران درمنطقه کردنشین

آکام نیوز:حضور عناصر تروریستی پژاک در مناطق آذربایجان غربی و کردستان بالاخص شهرهای پیرانشهر،اشنویه،مریوان،سقز،بانه،بوکان،سروآباد،کامیاران و… بصورت شبانه روزی و استقرار پایگاههای دائمی این گروهک تروریستی متأسفانه باعث ایجاد ناامنی و ایجاد و رعب و وحشت در میان اهالی مردم این مناطق گردیده است.

پشت پرده حمله تروریست پژاک به سربازان ایران درمنطقه کردنشین

به گزارش آکام نیوز به نقل از بولتن بطوریکه این گروهک تروریستی بلا استثناء از کلیه کارگاههای شرکتها و مرغداریهای این شهرستانها اقدام به اخاذیهایی از قبیل مواد خوراکی ، کفش و پوشاک کرده و مبالغ هنگفت پول از ۵ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان از صاحبان کارگاهها و مرغداریها با توسل به زور و تهدید به تخریب اموال و کشتن اقدام کرده است.

از سوی دیگر حضور مستمر و مداوم همیشگی این گروهک تروریستی و ترور و حمله به پاسگاهها و پایگاههای نظامی و انتظامی در مناطق کرد نشین ، متاسفانه سایر گروهکهای تروریستی ضدانقلاب دیگر از جمله کومله ، دمکرات ، پاک را جسورتر کرده و این گروهکها هم به تبعیت از گروهک پژاک عناصر خود را وارد منطقه کرده و بصورت روزانه در کردستان و آذربایجان غربی متاسفانه بایستی شاهد ترور و شهادت و زخمی شدن عزیزانمان باشیم .
شیوه دوم با در اختیار قرار دادن پول عربستان سعودی به این گروهکها در جهت ایجاد نا امنی ، بمب گذاری ، ترور ، حمله به پاسگاهها و… عملا گروهکهای ضدانقلاب کردی فعالیت وسیع خود را در کردستان و آذربایجان غربی شروع کرده است.
در چنین شرایطی از قبیل تحریم همه جانبه آمریکا علیه ایران ، تورم ، مشکلات اقتصادی مردم ، حضور عناصر فرصت طلب ضدانقلاب نیز باعث دامن زدن به گسترش اعتراضات و نا امن ساختن منطقه کرده است.
بنابه هشدارهای مداوم فرماندهان سپاه در جریان شهادت عزیزان ما مبنی بر مبارزه قاطعانه با گروهکهای تروریستی ، آیا وقت آن نرسیده که سپاه پاسداران بدون هیچگونه تعللی تمام پایگاههای آنان را در عمق خاک عراق مورد هدف موشکباران قرار داده و نسبت به پاکسازی حضور عناصر این گروهکها برای یکبار هم شده پایان دهد ، بجای سخنرانی و حرف یکبار تهدیدات خود را عملی سازد یا باید هر روز شاهد درد و رنج مردم کردستان در جهت چپاول و غارت پول و اموال و دارائی مردم توسط این گروهکها و شهادت و ترور عزیزان مردم کردستان و داغدار شدن خانواده های آنان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا