ترور مامور راهنمایی رانندگی پیش چشم خانواده+کومله مهتدی مسئولیت این ترور را بر عهده گرفت

آکام نیوز:هر بار نام ترور و جنایت می آید یا نام منافقین به زبان می اید یا گروهکهای تروریست و وجه تشابه این گروهکهای مزدور در این ترورها ناجوانمردانه بودن ترورها و شقاوت انها در ترور شهروندان است.

در همین خصوص باخبر شدیم در حمله سه شنبه شب تروریستها به مامور خوشنام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جناب سرگرد "حسن ملکی"در شهرستان روانسر استان کرمانشاه این مامور وظیفه شناس و فداکار ناجا در مقابل چشم اعضای خانواده اش شربت شهادت را نوشید و جان عزیز خود را از فدای میهنش کرد.

این حمله تروریستی حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته (سه شنبه ۲۳ مرداد) در مقابل درب منزل سرگرد ملکی اتفاق افتاد.

تروریستهای اجیر شده به درب منزل شهید ملکی مراجعه می کنند و پس از آنکه سرگرد ملکی درب منزل خود را باز می کند بدون هیچ توضیحی با اتش گلوله ضارب یا ضاربان روبرو می شود و تروریستها با اسحله ای که در اختیار داشته اند،و پس از شلیک چندین گلوله به بدن ایشان از محل متواری می شوند و متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جناب سرگرد ملکی در مقابل درب منزلش جان خود را از دست می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه هم وعده داده که تلاش برای کشف هویت ضاربان و انگیزه آن ها برای چنین اقدام ناجوانمردانه ای را با جدیت انجام دهند.

گرچه هیچ کدام از این اقدامات کوردلانه، خللی در عزم و اراده ماموران پرتلاش شهرهای کردنشین برای خدمات رسانی به شهروندان و مقابله جدی با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی ایجاد نمی کند اما تروریستها باید بدانند با این اقدامات بیشتر از قبل از چشم مردم کردستان می افتند و ماهیت تروریستی خود را بیشتر نمایان می کنند.

توضیح:ساعاتی پیش سایت رسمی گروهک تروریستی کومله مهتدی مسئولیت ترور این مامور خوشنام نیروی انتظامی را برعهده گرفت.

شایان ذکر است شهید ملکی پیش از این از ماموران پرتلاش راهنمایی و رانندگی روانسر بودند.

روحش شاد و یادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا