پرونده قتل تکان‌دهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

آکام نیوز:امروز به جهت اهمیت موضوع، پرونده سال‌های گذشته قتل تکان‌دهنده سمیرا حسین پناهی دختربچه کرد ایرانی توسط برادران حسین پناهی را بررسی می‌کنیم.پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

این روزها که کمتر رسانه ضدانقلابی هستند که در بوق و کرنا نکرده باشند که رامین حسین پناهی تروریست محکوم‌به اعدام کومله، فعال سیاسی است و نباید اعدام شود! لازم دیدیدم بهتر شما مردم عزیز با این خانواده حسین پناهی‌ها آشنا شوید، خانواده‌ای حقوق بشری و فعالین سیاسی!

فعالین سیاسی که همان‌طور که در تصاویر می‌بینید همگی اسلحه به دست پیشمرگ و کادر گروهک تروریستی کومله هستند و همگی آموزش‌های تروریستی خود را در اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی دیده‌اند.

یکی از برادران رامین، امجد حسین پناهی است که در رسانه‌های مختلف بسیار فعالیت دارد، ازجمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق و…

امجد بارها گزارش‌های دروغینی در مورد ایران به سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشری و ازجمله احمد شهید داده بود و امروز هم کمپینی را در حمایت از برادر تروریستش در اروپا و شهرهای اقلیم کردستان عراق و ترکیه به راه انداخته است…

اما چند روز پیش درکانال تلگرام آکام نیوز فیلمی از اعترافات رامین حسین پناهی پخش شد.

در فیلم دیدید که خانواده دختربچه کرد سمیرا حسین پناهی از نحوه تیرباران دختربچه‌شان توسط امجد حسین پناهی و برادر دیگرش افشین که در حال حاضر در زندان در انتظار مجازات خود است، سخن گفته می‌شود…

اما امجد فعال حقوق بشری امروز که یک دختربچه بی‌گناه را تنها و تنها به خاطر هواداری عمویش از نظام تیرباران کرد و به گلوله بست و خانواده‌ای را سال‌ها داغدار کرده، کیست؟!

نام کامل: امجد حسین پناهی

تاریخ تولد: اول آبان ماه سال ۱۳۶۲

محل تولد: روستای قروچای از توابع شهرستان، دهلران در استان کردستان

شغل: فعال به‌اصطلاح سیاسی، حقوق بشری، عضو رسمی کومله مهتدی و…

پیشینه: امجد حسین پناهی متولد ۲۳/۱۰/۱۹۸۳ میلادی برابر با اول آبان ماه سال ۱۳۶۲ هجری شمسی و اهل روستای قروچای از توابع شهرستان دهلران، در استان کردستان ایران.

امجد حسین پناهی در اواخر سال ۲۰۰۱ میلادی و درزمانی که عضو تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله در دهلران و سنندج بود بعد از شناسایی توسط نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و لو رفتن تصمیم گرفت از ایران فرار کرده و به کردستان عراق و اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی ملحق شود؛ اما قبل از رفتن به او مأموریت یک ترور داده می‌شود. ترور یکی از شهروندان کرد ایرانی تنها و تنها به اتهام هواداری از نظام!

امجد و برادر دیگرش به منزل فرد موردنظر مراجعه می‌کنند اسلحه به دست و با چند خشاب پر به‌عنوان زاپاس! اما وقتی به درب منزل فرد موردنظر که به دلایلی از ذکر نام خودداری می‌شود، می‌بینند که فرد موردنظرشان در منزل نیست؛ و برای اینکه دست‌خالی به کردستان عراق و آغوش کومله نروند، سمیرا حسین پناهی برادرزاده فرد موردنظر که ۱۲ سال بیشتر نداشت را در حیاط می‌بینند و به سمت این دختربچه که تصاویر او را ملاحظه می‌کنید، آتش گشوده می‌شود و به‌این‌ترتیب و در مقابل دیدگاه اعضای خانواده، سمیرای نگون‌بخت توسط امجد حسین پناهی به رگبار بسته می‌شود و در جا سمیرا جانش را از دست می‌دهد.

پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

امجد بلافاصله بعدازاین عملیات حقوق بشری‌اش! و فعالیت سیاسی‌اش! کشور را ترک کرده و راهی کردستان عراق (پناهگاه اصلی تروریست‌ها) می‌شود.

امجد تا اواخر سال ۲۰۱۰ رسماً در کردستان عراق عضو و کادر رسمی کومله بود.

او از اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی اردوگاه تروریست‌های کومله را ترک و راهی ترکیه و ازآنجا نیز راهی یونان شده و امروزه نیز در مقیم آلمان است و به‌عنوان یک عضو رسمی کمیته خارج کشور کومله همه‌جا خود را فعال سیاسی و حقوق بشری جا می‌زند و برای امثال سمیراها! فعالیت حقوق بشری می‌کند!

پرونده قتل تکان‌دهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهیاعضای خانواده حسین پناهی که همگی گرایش‌ها کمونیستی دارند، شامل ۶ برادر و ۲ خواهر است. یکی از برادرانش افشین در زندان قروه استان کردستان در زندان بسر می‌برد. انور برادر بزرگ امجد نیز در زندان سنندج بسر می‌برد. افشین (انور) حسین پناهی، بعد از صدور حکم اعدام و بدلیل اظهار ندامت مورد عفو و رافت اسلامی قرار گرفت و مجازاتش از اعدام به حبس تغییر پیدا کرد.

رفیق حسین پناهی هم به کردستان عراق فرار کرده و در حال حاضر مسئول کمیته امنیت کومله است و نقش زیادی در اعزام تیم‌های ترور به منطقه دارد.

رامین حسین پناهی برادر کوچک‌تر امجد هم در روستایشان زندگی می‌کرد تا اینکه او نیز چند سال پیش قرار شد تا مأموریت ناتمام سال‌ها قبل برادرش امجد را به پایان برساند اما بازهم خدا نخواست و او هم موفق به این ترور نشد و به‌ناچار بعد از چند فعالیت برای کومله از کشور فرار کرده و راهی کردستان عراق و گروهک تروریستی کومله می‌شود و درنهایت سال گذشته او نیز برای ادامه ترور و مأموریت‌های دیگر که جزئیات آن نیز اعلام خواهد شد راهی کشور می‌شود اما به کمین نیروهای سپاه افتاده و دوستان همراهش کشته می‌شوند و خودش نیز زخمی می‌شود و بعد از مداوا محاکمه و به اعدام محکوم می‌شود. در حال حاضر نیز در زندان رجائی شهر کرج در انتظار اجرای حکم اعدامش بسر می‌برد.

 

پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

جالب است بدانید امجد حسین پناهی از ۱۵ سالگی فعال کومله بوده! (از سال ۷۷ شمسی به بعد)

او خودش در همین ارتباط به کمیساریای عالی پناهندگان در زمان مصاحبه می‌گوید؛ از طریق پدر و مادر و اطرافیان مردم با فعالیت‌های حزب کومله و حزب دمکرات آشنا شدم. این‌ها دو حزب رسمی بودند در کردستان و مبارزه می‌کردند. من وقتی به ۱۵ سالگی رسیدم من هم این را احساس می‎کردم که کمونیست هستم! اواخر ۱۶ سالگی بود که من از طریق دوستانم و خانواده‌ام با تشکیلات مخفی کومله آشنا شدم و تماس گرفتم! ماجرای دستگیری انور هم به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد.

او ساعت ۵ صبح ۱۵/۸/۸۶ به اتهام فعالیت مخفی برای تروریست‌های کومله در قروه بازداشت می‌شود. همان شب هم پسرخاله امجد بنام ارسلان اولیایی هم بازداشت‌شده و به جرم محاربه به اعدام محکوم می‌شود؛ یعنی این خانواده کلاً فعال کومله بوده‌اند و تروریست بودن در خونشان جریان دارد. دو تا خواهر حسین پناهی‌ها هم مسئول ردوبدل کردن پیام‌ها هستند و بارها با کانال‌های ضدانقلاب مصاحبه کرده‌اند. بله این فعالین حقوق بشری حسین پناهی‌ها هستند.

 

پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

امجد قاتل سمیرا حسین پناهی امروزه به‌عنوان یک فعال سیاسی و حقوق بشری در رسانه‌ها حضوری فعال دارد و قاتل دیروز فعال سیاسی امروز اروپائیان و آمریکا شده است! امجد پای ثابت بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکاست و برای برادر دیگر تروریستش رامین کمپینی هم به راه انداخته است. کمپینی که برای سمیرا باید به راه انداخته می‌شد و جهانیان باید برای مجازات و تحویل امجد به ایران، کمپین به راه می‌انداختند قاتل یک دختربچه بی‌گناه.

پدر سمیرا از مجامع به‌اصطلاح حقوق بشری می‌خواهد قاتل دخترش را تحویل ایران دهند تا مرهمی بر زخم‌های این سال‌هایشان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا