فوری/تمام شاخه های کومله،اردوگاهها را خالی کرده اند+آماده باش قرمز از ترس حملات ایران

آکام نیوز:باخبر شدیم در اردوگاه زرگویزله گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله لحظاتی پیش آماده باش قرمز اعلام شده است.

کلیه شاخه های کومله از بیم حملات موشکی سپاه به مقراتشان به نیروهایشان آماده باش داده اند. 

به گزارش آکام نیوز اردوگاههای کومله شاخه های"کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران"،"کومله زحمتکشان کردستان"و"کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران"به تمامی نیروهای پیشمرگشان اعلام آماده باش دادند.

همچنین تقریبا اردوگاههای کومله ها خالی از سکنه شده و خانواده های پیشمرگان به مقرات سلیمانیه و خانه های شهر کومله ها منتقل شده اند.

ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی هم به پیشمرگانش اعلام کرده خانواده هایی که اقوام و آشناهایی در شهرهای کردستان عراق دارند به آنجا بروند.

تروریستهای کومله بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرات و اردوگاههای دو شاخه دمکرات(حدک و حدکا) در کویه،خطر حمله مجدد سپاه به مراکز و اردوگاههای هر سه جناح "کومله" در منطقه جنوب شرق سلیمانیه را احساس کرده اند.

عبدالله مهتدی در این زمینه تدارکات لازم را انجام داده یعنی نگهبانی ها را دوبرابر کرده و پناهگاهها را باز کرده است/خانواده هایشان را هم از اردوگاه زرگویزله خارج کرده است.

در اردوگاههای هر سه جناح "کومله" در منطقه "زرگویز و زرگویزله" در جنوب و شرق سلیمانیه گفته می شود با توجه به تحرکات نظامی ایران در مناطق مرزی و بخصوص بین مریوان و شاره زور و تهدیداتی که از سوی سپاه ایران با آن روبرو هستند خطر حمله نظامی ایران علیه سه کومله در خاک اقلیم کردستان و بخصوص سلیمانیه وجود دارد آماده باش قرمز اعلام شده است.

هر سه اردوگاهی که در مناطق "زرگویز و زرگویزله" در جنوب سلیمانیه قرار دارند و خانواده و بستگان نیروهای پیشمرگ هر سه جناح کومله در آن سکونت دارند تقریبا اردوگاهها را ترک کرده اند و به مکان های دیگری منتقل شده اند.

ابراهیم علیزاده،سرکرده جناح کمونیست کومله دیروز در جلسه گفت و شنود داخلی با پیشمرگان اعلام کرد که بعد از حمله اخیر سپاه به مراکز و اردوگاه (حدک و حدکا) در کویه،خطر و تهدید حمله نیروهای ایران علیه مواضع و اردوگاههای کومله در منطقه زرگویز وجود دارد.

او به نیروهایش یادآوری کرد که قبلا اردوگاه و مواضع آنها از سوی نیروهای حکومت ایران مورد حمله واقع شدند اکنون هم احتمال اینگونه حملات وجود دارد اما ما تمامی نیروهای خود را مسلح کردیم و در حالت آماده باش قرار داریم تا بتوانیم به هر گونه حمله ناگهانی بتوانیم پاسخ دهیم.

کومله آرایش نیروهایشان را به نوعی جدید سازماندهی کرده اند تا در صورت حمله گونه حمله تلفات کمتری بدهند.

همچنین عمر ایلخانی زاده هم از حکومت اقلیم خواست تا به ایران اجازه انجام اینگونه حملات را ندهد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا