واکنش حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان به واکنش ناظم دباغ

آکام نیوز:گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران این روزها حال و روز خوشی ندارند و هنوز آشفته و پریشان هستند.

واکنش حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان به واکنش ناظم دباغ

به گزارش آکام نیوز طبق گزارش منابع خبری خانواده های حزبی دیگر جرات بازگشت به اردوگاهها را ندارند و اعلام کرده اند که امنیت جانی نداریم دیگر تیم نفرستید به منطقه چرا که این بار ایران نصف شب به ما اگر حمله کرد همه کشته می شویم…

 ناظم دباغ نماینده اقلیم کردستان عراق هم در مصاحبه ای حمله موشکی سپاه پاسداران را نتیجه عملکرد این گروهکها و راسان هجری دانست و خود گروهک دمکرات را باعث و بانی این حمله دانست.

همین موضع گیری ستودنی ناظم دباغ موجب خشم و عصبانیت سران حزب دمکرات شد و رسما به نمایندگان پارلمان اقلیم اعتراض کردند.

اعتراض زمانی صورت گرفت که اعضای کمیسیون داخلی پارلمان کردستان از مقرهای (حدک و حدکا)دیدن کردند.

کمیسیون داخلی پارلمان کردستان از مقرهای (حدک و حدکا) که شنبه توسط سپاه مورد حمله موشکی قرار گرفته شده بود و در نتیجه آن تعدادی از کادر و اعضای این گروهک کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند بازدید کردند.

ناظم هرکی مسئول کمیسیون داخلی پارلمان کردستان در خصوص بازدید کمیسیون از مقر دموکراتها در کویه گفته که بنا به درخواست ریاست پارلمان از مقر دموکراتها و مراکزی که مورد حمله موشکی قرار گرفته شده بودند در کویه بازدید کردیم و برای انجام تحقیقات و تهیه گزارش در مورد این حمله موشکی با هر دو حزب دیدار کردیم.

به گفته ناظم هرکی، مسئولین (حدک و حدکا) در مورد بیانیه حکومت اقلیم کردستان گله و انتقاداتی داشتند و از موضع رهبر بارزانی نیز تشکر و تقدیر کردند و اعلام کردند که موضع بارزانی موضع ملی بوده است.!

مسئولین دموکراتها به اعضای پارلمان در کمال وقاحت به دروغ گفتند که؛

اکثر فعالیتهای ما احزاب سیاسی و بدور از خشونت است و این را ضمیمه گزارش تحقیقتان بکنید!!!

سران دمکرات بشدت از موضع نماینده حکومت اقلیم در تهران انتقاد کرده و خواستار توضیح رسمی حکومت اقلیم شدند!!

شایان ذکر است که روز شنبه ۰۸.۰۹.۲۰۱۸ مراکز و مقرات فعالیتهای تروریستهای (حدک و حدکا) در کویه توسط سپاه مورد حمله موشکی واقع شده و در پی حمله موشکی ۲۰ تن از کادر و اعضای حزب دمکرات به هلاکت رسیده و تعداد زیادی نیز بشدت زخمی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا