فوری/واکنش گروهک تروریستی حزب دمکرات به سخنان هشدارآمیز فرمانده سپاه پاسداران:با سلاح و حمله مسلحانه فعالیت خود را ادامه می دهیم

آکام نیوز:لحظاتی قبل تلویزیون تیشک گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات علنا و به صراحت ضمن پخش سخنان مصطفی هجری از زبان سرکرده حزب دمکرات بر ادامه فعالیت های مسلحانه خود در داخل ایران تاکید کردند!

گروهک تروریستی حزب دمکرات با وجود حمله موشکی لحظاتی پیش در واکنش به هشدار سپاه پاسداران به گروهکها،بر ادامه فعالیت های مسلحانه خود تاکید کردند!

به گزارش آکام نیوز،سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران ضمن تهدید به شروع جدی تر فعالیت های تروریستی این گروهک طی پیامی اعلام کرد که؛
 

مرحله‌ی نوینی از مبارزه علیه رژیم ایران آغاز می‌شود!

مصطفی هجری،سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران پس از حمله موشکی سپاه به مقرهای حزب منحله دمکرات طی پیامی اشکارا باز هم‌اعلان جنگ کرد و تاکید داشت که:

تا تحقق آرمان‌های جنبش ملی-دمکراتیک کردستان!!! بر ادامه، مبارزه راسخ و مستمر خواهیم بود.

او طی این پیام در واکنش به حمله موشکی سپاه هم اعلام کرد:

شاید در زمان حال،حاکمان ایران شاد باشند که به خیال خود توانسته‌اند با موشک باران مقرهای حزب دمکرات نقطه پایانی بر فعالیت های ما در کردستان بگذارند و مبارزین را دچار هراس کرده‌اند اما آنان باید به خوبی بدانند که با این همه،نه تنها نتوانسته‌اند ما را خفه کنند بلکه بلعکس، هر روز بیش از گذشته بر دامنه و وسعت فعالیتهای ما افزوده شده است.

هجری در ادامه ضمن تاکید مجدد بر ادامه فصل جدی تر فعالیتهای تروریستی شان گفت؛

ما مصمم هستیم که همراه با سایر نیروهای مسلح و جوانان مان، مرحله نوینی از مبارزه علیه رژیم اسلامی ایران را در پیش بگیریم و تا تحقق حقوق نقض شده‌مان از تلاش و مبارزه دست برنداریم!!

بی‌شک در این راه پیروزی از آن ماست و شکست و نابودی سرنوشت محتوم جمهوری اسلامی است.

هجری در پایان پیام هشدارآمیزش بار دیگر تاکید کرد که:

ما بعنوان حزب دمکرات کردستان ایران بار دیگر عهد می‌بندیم که تا تحقق اهداف مان به فعالیت های مسلحانه ادامه خواهیم داد و فصل جدیدی از فعالیت های ما را خواهید دید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا