مدیر سایت دروغ پرداز کردستان میدیا گروهک تروریستی حزب دمکرات کیست؟!

آکام نیوز:سایت کردستان میدیا منتسب به گروهک تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران-حدکا(شاخه مصطفی هجری)،نقش برجسته ای در سیاه نمایی،شایعه پراکنی،دروغ پردازی،عوام فریبی و تشویش اذهان عمومی دارد.

به گزارش آکام نیوز از کویه،مدیر این سایت کریم پرویزی است.

او منصوب مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی دمکرات است،ادیتور و سردبیر این سایت هم کریم پرویزی است.

این سایت تریبون شاخه های داخل کشور این گروهک که ترورها را انجام می دهند نیز می باشد.

منبع اصلی اخبار مربوط به تروریستهای دمکرات در رسانه های دیگر از قبیل،بی بی سی فارسی،صدای آمریکا،رادیو فردا،تلویزیون رووداو اقلیم کردستان،تلویزیون کردستان ۲۴ و… این سایت است.

سایتی که به مدیریت کریم پرویزی در اکثریت قریب به اتفاق مطالب منتشره چیزی جز دروغ و شایعه پراکنی و اخبار سانسور شده دیده نمی شود.

بطور مثال در خصوص انهدام تیم های تروریستی دمکرات،کریم پرویزی اجازه انتشار اخبار درگیری ها را نمی دهد و با وارونه نشان دادن اخبار مرتبط،قصد گول زدن و فریب اعضا و افکار عمومی را دارد.

اعلام آمار دروغین کشته های جمهوری اسلامی ایران از سیاستهای این تریبون تروریست های دمکرات است،گاهی در درگیری ها بدون اینکه از سوی جمهوری اسلامی ایران نیرویی کشته شده باشد،این سایت برای روحیه گرفتن اعضای خود اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع نموده و با اعلام اسامی بطور مثال ۲۰ کشته یا ۱۰ کشته از سوی جمهوری اسلامی ایران،آنهم بدون اینکه نامی از این کشته ها اعلام کند!قصد فریب عناصر گروه و افکار عمومی را دارد.

کریم پرویزی از بابت اداره این سایت پول های کلانی از منابع خارجی دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا