فوری/بازداشت چهار پیشمرگ گروهک تروریستی حزب دمکرات توسط مسئول امنیت حزب دمکرات

آکام نیوز: مسئول امنیت حزب دمکرات کردستان، شاخه مصطفی مولودی در چند روز آینده از این ارگان برکنار شده و شخص دیگری به جای او مشغول بکار می شود.

چهار نفر از پیشمرگان گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان هم توسط ارگان امنیت دمکرات بازداشت شدند.

این بازداشت توسط کارو رسولی مسئول بخش امنیت حزب دمکرات کردستان شاخه مصطفی مولودی انجام شده است.

به گزارش آکام نیوز، ارگان امنیت حساس ترین ارگان حزب دمکرات است،در اوایل روی کار آمدن کارو رسولی،اعضای حزب از او مانورهای زیادی را شاهد بودند،زمانیکه او ادعا می کرد کە در داخل جمهوری اسلامی افراد نفوذی دارد!

ولی خیلی زود همگان بە این نتیجە رسیدند که این ادعا توهمی بیش نبود و بی لیاقتی او بیشتر بر همگان ثابت شد.

بمب گذاری شب یلدا در مقر حزب دمکرات کردستان، ترور یکی از پیشمرگانشان بە دست خودشان و موشک باران قلعە دمکرات،همگان را در حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران بە این نتیجە رساندە کە او از نظر امنیت صفر است و برای همین هر دو شاخه دمکرات او را بە باد انتقاد گرفته و او فردی بی لیاقت معرفی کردند.

کارو در این اواخر و جریان موشک باران برای اینکە از بی لیاقتی خود کم کند و فشار انتقادات را از او دور نماید، چهار پیشمرگ بی گناە را بە بهانە جاسوسی برای ایران بازداشت کردە است.

پارسال هم یک تیم چند نفرە کە خواستند، وارد ایران شوند و او فرماندە این تیم بود،در همان نقطه صفر مرزی بە دام افتادند کە باعث شد آزاد آلی و ابراهیم نستانی بە هلاکت برسند و خودش هم زخمی شد و تا کنون چندین عمل روی پاهای وی انجام شدە است.

فردی با‌چنین سوابق و افتضاحاتی که به بار آورده، قرار است بزودی از این مسئولیت برکنار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا