اهداف پشت پرده سفر عبدالله مهتدی سرکرده کومله و مصطفی هجری سرکرده دمکرات به آمریکا

آکام نیوز: همزمان با حضور مصطفی هجری سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران در آمریکا، عبدالله مهتدی نیز برای دریافت کمکهای مالی وارد واشنگتن شد.

در چند روز گذشته  مصطفی هجری و عبدالله مهتدی برای دیدار با مقامات آمریکا وارد این کشور شدند.

همزمان با حضور سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران در سنای آمریکا، روز بعد نیز عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله وارد سنای آمریکا می شود.!

همزمانی سفر دو سرکرده دمکرات و کومله به آمریکا و دیدار این ‌دو با مقامات ارشد سنا و اعضای یهودی پارلمان در مزدوری و خیانت های این دو سرکرده، جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد.

Image result for ‫بولتن نیوز صلاح بایزیدی جان بولتن‬‎

آمریکایی ها خواستار ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین کشور هستند و قصد دارند تا با استفاده از اهرم فشار خود یعنی کومله و دمکرات، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار و تنگنا قرار دهند.

سران این دو گروهک هم کاسه گدایی بدست گرفته اند و با وعده ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین ایران و اعزام تیم های مسلح به داخل کشور، از این کشور‌ متخاصم، کمک های مالی هنگفتی دریافت خواهند کرد و در این شکی نیست که بخش زیادی از بودجه مبارزه بر علیه ایران، به این گروهها اختصاص دارد.

مهتدی در راستای تلاش برای دیدار با ترامپ، با پمپئو دیدار کرد

برخی منابع داخلی در این دو گروه، می گویند، مصطفی هجری و عبدالله مهتدی در‌ تلاش بودند تا با کمک صلاح بایزیدی نماینده کومله در آمریکا، دیداری نیز با عبدالله مهتدی را در کنار صلاح بایزیدی نماینده کومله در آمریکا همراه با چند عضو سنا در داخل کنگره آمریکا ملاحظه می کنید.

عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله وارد واشنگتن شد

همچنین صلاح بایزیدی نماینده کومله در این کشور و عبدالله مهتدی در ادامه با جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز دیدار کردند که تصاویر خود گویای همه چیز است.

"قضاوت با افکار عمومی"

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا