تغییر مکان مرکز سیاسی حدکا به‌ خاطر حفظ جان

آکام نیوز: بنا بر اخبار واصله‌ از دشت کویه‌ باخبر شدیم که‌ رهبری حزب دمکرات کردستان ایران، تصمیم گرفته‌ است از این به‌ بعد محل جلسات مرکز سیاسی و هیئت اجرائی را مخفیانه‌ و در مکانی دیگر برگزار کند؛این مساله‌ باعث شد که‌ چند نکته‌ را یادآور شویم.

اول اینکه‌ یعنی واقعا در صفوف حزب دمکرات کسی جرات ندارد سوال کند که‌ مگر خون مصطفی هجری و محمد نظیف قادری و تیمور مصطفایی از خون ده‌هها نفری که‌  کشته‌ شدند و زن‌هایشان بی شوهر شدند و فرزندانشان بی پدر،سرخ‌تر و رنگین‌تر است که‌ آنقدر به‌ فکر حفظ جان و زنده‌ ماندن هستند؟!

دوما مردم کردستان ایران به‌ هیچ وجه‌ این افراد را رهبر سیاسی خود و نخبه‌ی کردستان نمی‌دانند!!اینان اگر همین الان هم برگردند و در خصوص مسائل سیاسی مملکت صحبت کنند به‌ اندازه‌ حتی یک شورای شهر هم اعتبار و سواد و عملکرد مثبت نزد مردم ندارند،چون هنوز در چهل سال قبل مانده‌اند و درجا می‌زنند و برای امروز کردستان پاسیڤ شده‌اند،پس دیگر ماندن یا نماندن شماها هیچ طوفیری در معادلات سیاسی کردستان دارد؟.همان بهتر هر کدام به‌ یکی از کشورهای اسکاندیناوی بروید و زندگیی که‌ با خون شورش‌ها و شاخوان‌ها و مهدی توریوری‌ها ساخته‌اید آن را ادامه‌ بدهید.

سوما پیشمرگ‌های جوانی که‌ الان خام هستند و توانای تجزیه‌ و تحلیل مسائل را ندارند و نمی‌دانند دوروبرشان چه‌ خبر است،تا کی این روند را ادامه‌ خواهند داد؟شماها آنان را قربانی،سپر خود و خانواده‌ی خود می‌کنید ولی روزی خواهد رسید که‌ به‌ واقعیات امر پی می‌برند؛آن روز چه‌ خواهید کرد؟؟؟!!!!چه‌ جوابی برای بچه‌های یتیمشان و زن‌های بیوه‌اشان دارید؟به‌ ۵ دختر یتیم شهاب حیدری چه‌ جوابی دارید که‌ بدهید؟در ازای جوانیی تلف شده‌ی جوان مهابادی که‌ ۱۷ سال بیشتر ندارد و حاضر هستی خود را قایم کنی ولی او را به‌ کشت بدی جوابی خواهید داشت؟؟؟!!!!

و در آخر سر یک نکته‌ را یادآور شوم که‌ کسی کاری به‌ کار شما ندارد،تاوانش را حدک داد و سودش را تو داری می‌بری…. مطمئن باشید حداقل اعضای حدک ساکت نمی‌نشینند که‌ از کشته‌های آن‌ها سودهای کلان بکنید و دلارها به‌ جیب بزنید………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا