حمایت آشکار نماینده مردم مهاباد از تروریست های پ.ک.ک و پژاک

آکام نیوز: یکی از انجمن های مردمی در آذربایجان غربی، خواستار برخورد مسئولان با یکی از نمایندگان کرد این استان شده است.

انجمن مردمی خانواده شهداء و قربانیان ترور با صدور بیانیه ای به سخنان نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در حمایت از گروهک های تروریستی واکنش نشان داد.

به گزارش آکام نیوز، نسخه ای از این بیانیه توسط انجمن بی تاوان در اختیار آکام نیوز قرار گرفته که عینا منتشر می شود.

جلال محمودزاده نماینده مردم شریف مهاباد در راستای اهداف احزاب و گروهک های تروریستی در صحن علنی مجلس به صراحت از ایدئولوژی پ.ک.ک و پژاک حمایت کرده و کولبری را بهانه ای قرار داده تا با برانگیختن احساسات و تفکرات ناسیونالیستی جامعه را به سوی هرج و مرج و آشفتگی پیش ببرد.

عدم موضع گیری شفاف نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی، جامعه را بسوی هرج و مرج پیش برده و زمینه نفوذ دشمن را سهل می نمایند.

به کارگیری ادبیات خاص احزاب و گروه های کُردی و یا حمایت از مناطق کردنشین خاورمیانه در نطق نماینده کُرد مجلس، تفکرات ناسیونالیستی را در جوانان کُرد برانگیخته و بستر مناسبی برای فعالیت احزاب و گروه های تروریستی کُردی فراهم می سازد.

ایراد سخنرانی های دو پهلو و حمایت از تروریست ها، در درگیرهای عفرین و کوبانی توسط این دسته از نمایندگان مجلس، نشات گرفته از تفکرات جریان های نژادپرست و قوم گرا می باشد.

جلال محمودزاده باردیگر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با ادبیات خاص گروه های تروریستی و اعلام حمایت از تروریست های پ.ک.ک در شمال سوریه، کولبری را بهانه قرار داده و در راستای اهداف تروریست ها سخنرانی کرد.

محمودزاده با گستاخی هرچه تمام تر و بدون اعتنا به خون شهیدان در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی به صراحت از ایدئولوژی پ.ک.ک و پژاک حمایت نموده و اسامی رهبران و نمادهای منتسب به تروریست ها را آشکارا بر زبان جاری کرد.

موضوع کولبری در قانون تعریف و توسط همین نمایندگان کُرد به تصویب رسیده است و این نمایندگان بیشتر از هر کسی نسبت به قوانین کولبری آگاهی و اشرافیت دارند.

در قانون قاچاق کالا و ارز به صراحت بیان شده است، کولبر بایستی از مبادی ورودی رسمی کشور و در ساعات تعیین شده تردد نمایند، درغیر اینصورت هر کسی از معابر غیر رسمی و خارج از ساعات تعیین شده تردد نمایند، قاچاقچی محسوب شده و نیروهای نظامی و انتظامی کشور در راستای حفظ امنیت میهن اسلامی آنان را مورد هدف قرار می دهند.

لازم به ذکر است بیشتر کسانی که شبانه و خارج از مبادی رسمی کشور تردد می نمایند، قاچاقچیان اسلحه، مواد مخدر و مشروبات الکلی هستند و یا برای خدمت رسانی به تروریست ها از مبادی غیر رسمی تردد می نمایند.

اکنون موضع گیری جلال محمودزاده نماینده مهاباد در راستای اهداف تروریست ها بوده و شخص محمودزاده بعنوان قانون گذار، اشرافیت کاملی در خصوص قانون قاچاق کالا و ارز دارد.

انجمن بی تاوان بعنوان انجمنی مردم نهاد، متشکل از خانواده های قربانیان ترور و شهداء، عدم موضع گیری نمایندگان کُرد مجلس را محکوم نموده و از مراجع ذیصلاح درخواست می نماید، با حامیان تروریست ها به خاطر جریحه دار شدن احساسات ملت فهیم و مظلوم کرد که اکثر این قربانیان را تشکیل می دهند، به شدت برخورد نمایند.

شایان ذکر است پیش از این نیز جلال محمودزاده، علاوه بر حمایت تلویحی از تروریست های پ.ک.ک ارزش های معنوی ملت ایران را نیز زیر سوال برده و به صورت ضمنی، دفاع ایران از اماکن مقدس در سوریه را محکوم نموده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا