توهین عضو دفتر سیاسی حزب حکمتیست به سرکرده گروهک کومله کمونیستی

آکام نیوز: توهین عضو برجسته دفتر سیاسی حکمتیست به سرکرده حزب کمونیست ایران( سید ابراهیم علیزاده) در بین اعضای تشکیلات خارج کشور این حزب بازتاب های مختلفی بهمراه داشته است.

به گزارش آکام نیوز، برخی اعضا در اعتراض به این توهین ها، درخواست تعلیق  سمینار آتی با این حزب را مطرح کرده اند سمینار مشترکی که قرار بود بین کومله کمونیستی با حزب حکمتیست برگزار شود.

همچنین اعضا خواستار توضیح رسمی حزب حکمتیست در این خصوص شدند.

در خصوص اهانت این عضو دفتر سیاسی حکمتیست لازم به ذکر است که در یک نشست داخلی آذر ماجدی ضمن مطرح کردن موضوع" سنگ مفت، گنجشک مفت"بعنوان سیاست کومله،  به سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران شدیدا توهین کرده و اعلام داشته که ابراهیم علیزاده یک شارلاتان و دروغگو است.

آذر ماجدی در ادامه گفته است که؛  سید ابراهیم علیزاده و صلاح مازوجی در مصاحبه های اخیرشان تلاش کرده اند تا تاریخ کومله و چگونگی تشکیل حزب حکمتیست و همچنین چگونگی جدایی و انشعاب منصور حکمت را به نفع خودشان مصادره کنند.

آذر ماجدی سابقه رهبری در حزب کمونیست کارگری ایران را نیز دارد و در سال ۱۹۹۱ میلادی که منصور حکمت حزب کمونیست کارگری را تاسیس کرد او نیز از حزب کمونیست ایران جدا شد.

ماجدی یکی از مخالفان سرسخت سیاستهای ابراهیم علیزاده دبیرکل حزب کمونیست ایران است که اهانت جدید او به سرکرده کومله کمونیستی باعث بوجود آمدن بحران جدی در این گروه شده است و حتی سمینار مشترک دو گروه را با اما و اگرهای جدی مواجه ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا