فوری/با خروج سازمان خبات کردستان، کمیته اتحاد احزاب کردستانی منحل شد

آکام نیوز: مرکز همکاری احزاب به اصطلاح متحد کردستانی با خروج سازمان خبات کردستان عملا رو به انحلال و اضمحلال پیش رفت.

به گزارش آکام نیوز، مرکز موهوم موسوم به همکاری احزاب کردستان ایران با وجود آنکه یکسال بیشتر از تاسیس آن نمی گذرد عملا منحل شده و اختلافات کل گروهکها با یکدیگر به اوج خود رسیده است.

کمیته ای متشکل از گروهکهای کردی که قرار بود متحد شوند و جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند خود نابود شدند.

گروههایی که تاب تحمل یکدیگر را دور یک میز ندارند می خواستند متحدانه بر علیه نظام ایران فعالیت کنند اما طبق پیش بینی آکام نیوز همچون پروژه های مضحک قبلی شان شکست خوردند.

بر پایه خبری که روز گذشته در آکام نیوز منتشر شد گروهک تروریستی خبات کردستان از مرکز همکاری احزاب کردستانی کناره گیری کرد و سرانجام مرکز موهوم همکاری احزاب کردستان ایران با وجود آنکه یکسال از تاسیس آن نمی گذرد عملا منحل شد.

این مرکز که با تلاش عبدالله مهتدی و مصطفی هجری سران گروهکهای کومله و دمکرات با هدف اتحاد ضد انقلاب برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده بود با اختلاف نظرهای زیادی همراه بود و با وجود آنکه کومله یکسال در بوق و کرنا کرد که یک گام مهم از سوی همه ضد انقلاب برای اتحاد جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران برداشته اند اما تمام این ادعاها همانگونه که همیشه در بولتن نیوز اخبار آن منتشر می شد یک عوام فریبی بیشتر نبود.

روز گذشته خبات کردستان، بر دروغ بودن ادعای این مرکز همکاری احزاب کردستانی مبنی بر پایان موفقیت آمیز نشست اخیر این مرکز موهوم مهر تایید گذاشت و با اعلام وجود اختلافات فاحش بین گروهکها در یکسال اخیر علنا کناره گیری خود را از این اتحاد اعلام کرد .

خبات اعلام کرد اختلافات بر سر اصول کلی سیاسی و مبانی بحدی زیاد است که این مرکز را به‌انحلال کشانده است.

دهمین نشست احزاب کردستانی در روز نوزدهم آذرماه برای تصویب مبانی و اصول کلی سیاسی تشکیل شده بود که خبات نشست را تحریم کرد و حتی اعلام کرد جز کومله و دمکرات دیگر گروهکها نیز حاضر به ادامه همکاری نیستند.

خبات اعلام کردند که سران کومله و دمکرات بر خواسته های غیرمعقول خود بخصوص بر سر فدرالیسم تاکید می کنند و حاضر به پذیرش نظرات دیگران نیستند.

خبات می گوید آنها همچنان بر خواست‌های خود مبنی بر حذف اصطلاح فدرالیسم برای اداره ایران و اصطلاح سکولاریسم تاکید داشتند اما توجه ای به این خواسته ها نشد.

خوی دیکتاتوری و رفتارهای قلدرمآبانه عبدالله مهتدی و مصطفی هجری اجازه نمی دهد هیچ گروهکی خواب اتحاد را هم ببینند و انتشار این نوع اخبار دروغ از نشست ها تنها با هدف بازی با افکار عمومی انجام می شود و جنبه خوراک تبلیغاتی و رسانه ای بیشتر ندارد.

ناگفته نماند جاه طلبی و عدم تحمل یکدیگر از سوی سردمداران کومله و دمکرات یکی از عمده ترین دلایل شکست اتحادهای پوشالی موقت گروهکهای کردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا