وزیر اطلاعات از نقش گروهکهای مزدور در ایجاد ناامنی در کردستان خبر داد

آکام نیوز: سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در سخنانی از نقش برجسته گروهکهای مزدور و بیگانه کردی در ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین ایران پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، سید محمود علوی اظهار داشت که گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کرد ایرانی که مزدور بیگانگان هستند و همیشه بر علیه شهروندان کردستان ایران فعالیت کرده اند.

این گروهکها امنیت مردم کردستان را به مخاطره انداخته اند و با اعزام تیم های تروریستی با هدف ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین، سعی دارند نظام و مردم را در مقابل هم قرار بدهند.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران این سخنان را در مجلس شورای اسلامی بیان کرد؛ شرایط امنیتی کشور با سالهای گذشته تفاوت هایی داشته است.

وزیر اطلاعات از نقش کشورهای مختاصم و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در تحریک و تهییج گروهکهای کردی، سخن گفت و در همین ارتباط اظهار داشت؛

سرویس های امنیتی در این ارتباط وارد عمل شده اند، بخصوص سرویس های امنیتی کشورهای همسایه و کشورهای دوردست، آنها مستقیم علیه امنیت داخلی ایران وارد عمل شده اند.

سرویس های اطلاعاتی کشورهای همسایه و دوردست، از جریانهای تروریستی و گروهکهای تجزیه طلب حمایتهای جدی می کنند.

وزیر اطلاعات نوع حمایت ها را بصورت نقدی، کالایی و تسلیحانی و آموزشی اعلام کرد.

سید محمود علوی از برگزاری نشست ها و سمینارهای مختلف و متعدد توسط ضد انقلاب سخن گفت و در همین ارتباط اظهار داشت؛

در سطح دنیا و در یکی دو سال اخیر بیش از ۶۴ همایش و نشست و هم اندیشی بین جریان های مختلف قومیتی و ضد انقلابی برگزار شده است تا برای مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شوند اما همیشه ناکام مانده اند.

شایان ذکر است یکی از این نشست هایی که وزیر محترم اطلاعات از آن سخن گفتند مربوط به نشست احزاب متحد کردستانی بود که چند روز پیش این اتحاد بعد از یک سال تلاش و دوندگی ضد انقلاب منحل شد و عملا به شکست انجامید.

گروهکهای ضد انقلاب کردی که از اعزام تیم های تروریستی به داخل کشور شکست خورده و نتیجه ای نگرفتند، سعی کردند تا با اتحاد با یکدیگر به شیوه دیگری بر علیه ایران اقدام کنند که باز هم موفق نشدند و توطئه هایشان بر علیه ایران، به خودشان برگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا