پیوستن تعداد دیگری از فریب خوردگان به گروهک تروریستی کومله+ تفاوت زندگی فرزندان رهبران با پیشمرگان

آکام نیوز: بنا بر گزارش رسیده، دوم دیماه، در اردوگاه زرگویزله گروهک کومله(شاخه عبدالله مهتدی) تعدادی از جوانان فریب خورده کردستانی با پایان رسمی دوره آموزشی ۴۵ روزه، رسما به این گروهک تروریستی ملحق شدند.

به گزارش آکام نیوز، در این مراسم عبدالله مهتدی سرکرده کومله که در سفرهای اروپایی بسر می برد، غایب بزرگ بود و بجای او تعداد کمی از اعضای کمیته مرکزی در مراسم شرکت کردند.

نام این دسته جدید( پل رامین حسین پناهی) نامگذاری شده بود، تروریستی که سالجاری به جرم عضویت در گروهک تروریستی کومله، تیراندازی به سمت نیروهای نظامی و انتظامی و حضور در یک تیم تروریستی، در محوطه زندان رجایی شهر کرج، به دار مجازات آویخته شده بود.

مسئول آموزشگاه ریبوار کریمیان به فریب خوردگان جدید، اسلحه و کارت شناسایی تحویل داد و فریب خوردگان، بعد از یک مراسم ۱ ساعته وارد اردوگاه زرگویزله شده و رسما به نگهبانی مشغول شدند، کاری که تا وقتیکه در این گروهک باشند باید انجام بدهند، نگهبانی در پایگاهها، گردان، محافظت از کمیته مرکزی و حضور در تیم های تروریستی برای عملیات در داخل کشور که سرنوشت آنها هم مشخص است( مرگ)!

تروریستهای کومله هر روز در تلویزیون و رسانه های خود، با پخش فیلم های حماسی و سرودهای انقلابی دهه ۶۰، و پخش تصاویر درگیری های قدیمی، جوانان بیکار کردستانی و روستانشینان نگونبخت را فریب می دهند تا به امید فردای بهتر و رفتن به اروپا به این گروهک ملحق شوند!

این در حالی است که فریب خوردگان بعد از ورود به کشور عراق و حضور در این گروهک تروریستی و طی دوره های پذیرش و آموزشگاه، کاری جز نگهبانی ندارند و همیشه به آنها به چشم تازه وارد، جاسوس، نفوذی و بدبخت نگاه می کنند.

یک مورد از پیشمرگان سراغ نداریم که با پول کومله راهی اروپا شده بود، البته به جزء فرزندان مسئولین و اعضای کمیته مرکزی کومله که حساب آنها از پیشمرگانی که کس و کاری ندارند کاملا جداست.

تبعیض و نابرابری در بین فرزندان مسئولین و اعضای کمیته مرکزی کومله سالهاست در این گروه بیداد می کند و صدای همه را درآورده است.

پیشمرگان نگونبخت بعد از سالها نگهبانی و به خطر انداختن جانشان، نه بیمه دارند و نه زندگی درست و حسابی.

زندگی آنها در یک اتاقک کوچک خلاصه می شود با یک پتو بعنوان زیرانداز، با نایلون برای سقف اتاق ها تا آب از آنها چکهنکند، با یک غذای بخور و نمیر و تعبیض کامل در دادن مسئولیت ها و وضعیت حقوقی و معیشتی آنها که حقوق شان در حد بخور و نمیر بیشتر نیست.

فرزندان رهبران کومله در بهترین دانشگاههای اروپا و آمریکا تحصیل می کنند اما در مقابل پیشمرگان ساده باید در مقرهای مرزی در سرما و گرما گرسنگی کشیده و نگبانی بدهند و دست آخر هم در قالب تیم های تروریستی راهی کشور می شوند تا کشته شوند و از نام آنها خوراک تبلیغاتی برای خودشان در قالب پروژه"شهید سازی" فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا