مسئله ترور رهبران کمونیست کارگری توسط عبدالله مهتدی باید به کمیته حقیقت یاب سپرده شود

آکام نیوز: در چند روز گذشته خبرهای زیادی در خصوص تروریست بودن سرکرده کومله منتشر شده است، عبدالله مهتدی در مظان یک اتهام ضد بشری است.

به گزارش آکام نیوز، افشاگری شورش خراسانە از کادرهای قدیمی کومله،  نشان از یک حقیقت تلخ است و آن اینکه عبدالله مهتدی یک جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود، شخصی که دستور ترور صدها شهروند کردزبان ایران را تنها بخاطر مخالفت با کومله صادر کرده وی تواند براحتی دستور ترور و حذف فیزیکی مخالفان خود در دیگر گروهها را نیز صادر کند و یک یک حقیقت غیرقابل انکار است..

گرچه گلایه ای از شورش خراسانه هم وجود دارد که اولا او چرا این حقیقت را دوازده سال مخفی کرده و زودتر فاش نکرده است؟

شاید هم ترس از برخوردهای مشابه با شخص شورش خراسانه از سوی سرکرده کومله برای انتقام گیری وجود داشته که تا زمانی که قبولی خود برای پناهندگی در اروپا را نگرفت در این خصوص سکوت پیشه کرده بود اما بهرحال باز کردن این پرونده مهم، در این مقطع زمانی برای شناخت بیشتر شخصیت تروریست عبدالله مهتدی، باز هم جای تقدیر دارد.

هفتە گذشتە نیز یکی از اعضای کومله،سازمان کردستان حزب کمونیست ایران مدعی شد یکی از پیشمرگان کومله در اردوگاه زندانی شده فردی که با متد برخوردی مورد ادعای شورش خراسانه، با او برخورد شده بود.

عبدالله مهتدی صدها پیشمرگ را که جرم شان سیاسی بوده با ادعای کذب زندانی کرده و افرادی را نیز سربه نیست کرده است..

شورش خراسانە از اشخاص مشخصی هم در این توطئه در کنار عبدالله مهتدی نام می برد رضا کعبی و بهرام رضایی و می گوید کە فاروق بابا میری با شنیدن ماجرا متعجب شدە و او را وادار بە بازگویی دوبارە ی جزئیات می کند.

با توجە بە اهمیت و سابقە باند عبدالله مهتدی پیگیری قضیە در یک دادگاە منصفانه یا از طریق یک کمیتە حقیقت یاب بسیار عادلانە تر از محکومیت مهتدی است.

از کمونیست کارگری و رهبران این جریان انتظار می رود، در عمل با این شخص برخورد کنند و او را به پای میز محاکمه در دادگاههای اروپا بکشانند، چرا که در اقلیم کردستان بدلیل حمایت حکومت اقلیم از این شخص راه به جایی نخواهند برد.

از کومله مهتدی جز جنایت و اقدامات ضد بشری چیزی دیده نشده، کومله ای کە رهایی جامعە کردستان را مجزا از تحولی بنیادین در ایران و آن را در کریدورهایی وزارت خارجە دولت امریکا دنبال  می کند، آمریکایی که تمام تاریخش تاریخ خیانت بە کردها در هر گوشە و کنار دنیاست.

افشاگری شورش خراسانە در مورد عبدالله مهتدی باید پیگیری شود و به دادگاه صالحه سپرده شود و کمیته حقیقت یابی نیز برای بررسی موضوع، تعیین شود چرا که تنها محکومیت خالی کارساز نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا