عبدالله مهتدی قصد ترور شورش خراسانه افشاگر کومله را دارد

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع خبری موثق در تماس با آکام نیوز، از طرح عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله برای ترور شورش خراسانه پیشمرگ افشاگر کومله خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، شورش خراسانه پیشمرگ افشاگر کومله که با افشاگری های اخیر خود لرزه بر عبدالله مهتدی و باند او انداخته مورد غضب سرکرده کومله قرار گرفته است.

این خشم و عصبانیت را می توان در اطلاعیه روز گذشته این گروهک به خوبی دید، در جاییکه در اطلاعیه کومله که تحت عنوان سرمقاله منتشر شده و توسط عبدالله مهتدی نگارش شده است، از شورش خراسانه افشاگر کومله که از طرح عبدالله مهتدی برای ترور رهبران کمونیست کارگری پرده برداشته است، بعنوان یک بیمار و مریض نام برده است و با این الفاظ نشان داد که شورش خراسانه حقیقت را گفته بود، چرا که اگر به گفته کومله شورش مریض و بیمار است چرا در این ۱۲ سال به قول خودشان، نامی از بیماری و مریضی شورش به میان نیاورده بودند!؟

حال که افشاگری های شورش به ضرر عبدالله مهتدی و باند کومله است، شورش بیمار و مریض است؟!

اما یک منبع مطلع به آکام نیوز گزارش داد که هدف از بیمار نشان دادن این پیشمرگ افشاگر، این است که سرکرده کومله قصد دارد تا شورش را سر به نیست کند و به این ترتیب با کشتن او، برای آنکه اتهامی متوجه عبدالله مهتدی نشود، افکار عمومی را به اطلاعیه روز گذشته کومله سوق دهند که در آن مدعی شده بودند شورش خراسانه یک بیمار روانی است!

طرح عبدالله مهتدی این است تا با کشتن شورش خراسانه و وانمود کردن اینکه او خودکشی کرده است، با یک تیر دو نشان بزنند، یکی آنکه به همه بگویند، دیدید ما گفتیم شورش بیمار بود! و دوم اینکه افشاگری اخیر شورش خراسانه را به بهانه بیمار بودن شورش، سرکوب کنند!

در حال حاضر عبدالله مهتدی تعدادی از افراد را برای کشتن شورش اجیر کرده است و این خبر کاملا موثق است، شورش خراسانه باید در این مدت، در یک مکان امن مورد حفاظت قرار بگیرد تا عبدالله مهتدی موفق به اجرایی کردن این طرح خود نشود.

در همین ارتباط بزودی، خبرهای مهمی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا