هدف اسماعیل بخشی از دروغ شکنجه، دستور حزب کمونیست کارگری برای تخریب وزارت اطلاعات بود

آکام نیوز: پشت پرده از شکنجه تا واقعیت پشت پرده کارگر بازداشتی هفت تپه اسماعیل بخشی، تنها یک نام خودنمایی می کند،" حزب کمونیست کارگری _ حکمتیست"!

به گزارش آکام نیوز، پخش مستندی با عنوان مستند "طراحی سوخته" از بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران مربوط به اعترافات دو بازداشتی کارگری اعتراضات هفت تپه، ابعاد مختلفی از جریان سازی و تلاش گروهک تروریستی حزب کمونیست کارگری و جاسوسانش در هفت تپه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را روشن کرد.

اعتراضات کارگری هفت تپه شوش در دو ماه گذشته در حالی به عنوان یک خبر مهم برای رسانه های خبری معاند بخصوص سایتهای کمونیستی تبدیل شده بود که با پخش مستندی از اعترافات اسماعیل بخشی و سپیده قلیان مشخص شد که معاندان نظام برای اینگونه تجمعات و اعتراضات کاملا برنامه ریزی کرده و مترصد فرصت برای اجرای نقشه های خود هستند، نقشه هایی که بهترین زمان برای اجرای آنها زمان هایی است که تجمعات مسالمت آمیز کارگری برگزار شود و در چنین لحظاتی، کمونیست ها و ضد انقلاب، سناریوهای براندازی خود را آغاز می کنند.

اما سوژه این گزارش ما یکی از جاسوسان کمونیست کارگری، در هفت تپه یعنی اسماعیل بخشی است، لیدر اصلی تجمعات انحرافی هفته های گذشته در هفت تپه.

وقتی شعارهای هفت تپه توسط لیدر کارگران اسماعیل بخشی طراحی و علنی شد بوی نفوذ دشمن می آمد چرا که شعارهایی که لیدر این جریان اسماعیل بخشی سر می داد تماما شعارهای گروهک تروریستی کمونیست کارگری و حکمتیست ها است.

اسماعیل بخشی که مامور اجرای فرامین دشمن بود، با هدایت و سازماندهی کمونیست کارگری قصد داشت اعتراضات کارگری و صنفی را در سراسر کشور به هم وصل کند و شعار نان، کار، آزادی اداره شورائی و آزادی، برابری، حکومت کارگری را مطرح کرد تا آن را زمینه ای برای براندازی از طریق اعتراضات کارگری قرار دهد، شعارها نیز از طرف کمونیست کارگری به این فرد دیکته شده بود.

اما در اینجا یک سد بزرگ در برابر اسماعیل بخشی و اربابانش در کمونیست کارگری، وجود داشت که نگران افشای هویت واقعی بخشی و همدستانش بودند، سپیده قلیان، عسل محمدی و تحریریه نشریه کمونیستی گام که چندی پیش آنها هم توسط وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

کمونیست کارگری برای منحرف کردن افکار عمومی و برای مقابله با وزارت اطلاعات یک سناریو را در اختیار اسماعیل بخشی گذاشتند تا آن سناریو را هم در ادامه دیگر توطئه هایش، اجرا کند و سروصدا براه بیاندازند تا پشت پرده ارتباط اسماعیل بخشی با کمونیست کارگری به حاشیه رفته و نگاهها به سمت و سوی شکنجه در زندان های جمهوری اسلامی ایران کشیده شود.

نقشه این بود، اسماعیل بخشی باید یک درگیری با ماموران امنیتی که وظیفه تحویل او به بازداشتگاه را داشتند به راه می انداخت تا یک اصطکاک به وجود بیاید و در ادامه همان را مبنای شکنجه قرار داده و پس از آزادی ماجرا را به گروهک تروریستی کمونیست کارگری اطلاع می دهد، آنها نیز فاز دوم و نهایی را به او اعلام می کنند و آن هم تخریب وزارت اطلاعات و اینکه اسماعیل بخشی یک پست ایجاد کند و در آن اعلام کند شدیدا توسط وزارت اطلاعات شکنجه شده است!

ادعایی کاملا دروغ و مضحک که هدف آن نیز روشن بود، اسماعیل بخشی با هدایت کمونیست کارگری برای پوشش عملکرد خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بحث شکنجه را پیش می کشد تا افکار عمومی را علیه وزارت اطلاعات تحریک کند و باقی ماجرا که بازتاب وسیع این ادعای دروغ در تمام رسانه های فارسی زبان خارج کشور و بخصوص رسانه های کمونیستی بود.

این ادعا در حالی مطرح می شود که اسماعیل بخشی در روز آزادی خود، در یکی از برگه های بازجویی وزارت اطلاعات از برخورد بسیار خوب ماموران وزارت اطلاعات در طول زمان بازداشت خود تشکر و قدردانی می کند.

بخشی از همدستان خود در نشریه گام در تهران می خواهد تا در سطح وسیعی بحث شکنجه را بازتاب بدهند.

در خارج کشور نیز این وظیفه بر عهده گروهک تروریستی کمونیست کارگری و حکمتیست بود.

البته از افرادی که گرایش کمونیستی دارند، بیشتر از این انتظار نمی رفت و انتظار نمی رفت که از وزارت اطلاعات تعریف و تمجید کنند چون دشمن درجه ۱ وزارت اطلاعات همین گروهکهای کمونیستی هستند.

سپیده قلیان دیگر فردی که در جریان اعتراضات کارگری هفت تپه بازداشت شد و رسانه های حامی او در خارج از کشور سر و صداهای زیادی به پا کردند در اعترافات خود در مستند طراحی سوخته می گوید به جریان حزب مارکسیست کمونیستی وابسته هستم و در سه روز حضورم در متن اعتراضات کارگری هفت تپه عکسها و فیلم های زیادی را تهیه و از طریق تلگرام در اختیار دوستانم در کانال تلگرامی آمد نیوز که یک کانال برانداز هست قرار دادم.
پخش مستند طراحی سوخته طی دو روز گذشته در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران ابعاد دیگری از این جریان سازی رسانه های خارجی را بر ملا کرد به گونه ای که مشخص شد اسماعیل بخشی و سپیده قلیان صرفا تحت امر حزبهای معاند عمل کرده و قصد داشتند تا اعتراضات کارگری هفت تپه را به یک مقدمه برای شورش سراسری و بحث براندازی تبدیل کنند.

سناریو سازیهای این جریان بعد از آزادی اسماعیل بخشی بیشتر ادامه پیدا کرد، بخصوص زمانیکه اسماعیل بخشی بعد از آزادی در صفحه اینستاگرامی خود ادعای شکنجه در دوران بازداشتش را مطرح کرد هر چند این ادعا به سرعت بررسی و خلاف آن هم اثبات شد.

شکنجه اسماعیل بخشی و قلیان یک سناریوی دیگر خط نفاق و معاند است.

اسماعیل بخشی که اعترافات صریحی در مورد ارتباط با حزب کمونیست کارگری در جریان بازداشتش داشته همانطوریکه در ابتدای این گزارش گفته شد، پس از آزادی از رافت و مهربانی نیروهای امنیتی در زمان بازداشتش داشت به سر کار خود بازگشت اما ۲۵ روز بعد از آزادی با یک پیام اینستاگرامی از شکنجه خود در زمان بازداشتش خبر داد.

این ادعا به سرعت در رسانه های خارجی مطرح و به خبر اول آنها تبدیل شد به گونه ای که در تمامی سرخطهای خبری آنها به صورت مستمر نشر و بازنشر می شد تا افکار عمومی به سمت بازداشت وی سوق پیدا کند.

این ادعا حتی در رسانه های داخلی هم بازتاب وسیعی پیدا کرد به گونه ای که روسای قوای سه گانه به مجموعه های بازرسی زیر مجموعه خود ماموریت دادند تا واقعیات این ادعا بررسی و چنانچه صحت موضوع تایید شود با عوامل آن به عنوان یک تخلف برخورد شود.

ابتدا بازرسان قوه قضائیه و سپس بازرسان دولت بررسی میدانی خود را در این زمینه آغاز کردند و با حضور در استان خوزستان بررسی های فنی را انجام و پس از سه روز اعلام کردند که صحت این موضوع مورد تایید نیست و ادعای بخشی کذب محض است.

تنها سه روز بعد از این ماجرا، اسماعیل بخشی با برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تهران ملاقات کرده و مدعی شده بود که وی مورد شکنجه جسمی قرار نگرفته و با زندانی کردن وی در کنار بخش زندان داعشی ها به او اهانت شده و مورد شکنجه روحی قرار گرفته است.

شبکه های خبری خارجی و مخالف جمهوری اسلامی با تجزیه و تحلیلهای کذایی مدعی شدند اسماعیل بخشی به گونه ای شکنجه شده است که توان صحبت کردن ندارد و هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی دچار مشکل شده است.

این ادعاها اما بعد از بررسیها توسط کمیسیون امنیت ملی مجلس کاملا مردود شد و در اولین اظهار نظر مشخص شد که اسماعیل بخشی یکی از فریب خوردگان جریان حزب کمونیست کارگری وابسته به کمونیست رژیم صهیونیستی است که به طراحی قبل انجام شده است.

حشمت فلاحت پیشه گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که تنها در مسیر بازداشت اسماعیل بخشی وی با ماموران درگیر شده ولی در مدت بازداشت هیچگونه شکنجه ای در مورد وی انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: بخشی متاسفانه وابسته به حزب کمونیست کارگری است و رسانه های خارجی با هدف گم کردن این سر نخ شروع به جو سازی کرده تا شاید مسئولان تحت فشار از ادامه بازداشت و یا بررسی موضوع وابستگی وی به این جریان منصرف شوند.

و اما منتظری دادستان کل کشور هم موضوع شکنجه اسماعیل بخشی را از اساس دروغ خواند و گفت تیم های بازرسی قوه قضائیه به استان خوزستان اعزام و از زوایای مختلف ادعای بخشی را بررسی کرده که نتیجه آن تکذیب ادعای او بود.

وی گفت: این ادعا صرفا برای سرپوش گذاشتن بر جرائمش بوده و با هدف سیاسی مطرح شده و هیچ شکنجه ای در کار نبوده است چرا که وی یک کارگر عادی نبوده و وابستگی حزبی با بعضی جاها داشته است.

ادعای شکنجه بخشی اما مسبوق به سابقه و همراهی دوستانش در خارج از کشور در زمان بازداشت بوده که در آن زمان رسانه های حامی او اعلام کردند که بخشی به دلیل شکنجه زیاد دچار مشکلات جسمی شده و وی را بیمارستانی خارج از بازداشتگاه انتقال داده اند که بلا فاصله این موضوع از سوی استاندار خوزستان بررسی و اعلام شد که بخشی در صحت کامل است و هیچ شکنجه ای هم نشده است که معلوم شد رسانه های حامی او به دنبال جریان سازی برای آزادیش هستند.

حال که این افراد برای نظام هزینه های زیادی را ایجاد کرده اند آیا دستگاههای مسئول و از جمله وزارت اطلاعات از اسماعیل بخشی ،سپیده قلیان و رضا شهابی و همدستان وی شکایت خواهد کرد و آیا نظام با اینگونه افراد که برای مردم مشکلات عدیده ایجاد کرده اند برخورد قاطع خواهد نمود و یا اینکه همچنان رافت اسلامی را به کار خواهد برد که رافت اسلامی دیگر برای این افراد که جاسوس بودن آنها محرز شده، بی مورد است و باید هر چه سریع تر مجازات سنگینی برای این افراد درنظر گرفته شود چرا که جرم خیانت و جاسوسی، سنگین است و در کشوری مثل چین و کره شمالی حتی افرادی با جرم های مشابه اعدام هم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا