تلاش عبدالله مهتدی برای حذف یکایک رقبای درون گروهی

آکام نیوز: سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، از قدیم الایام تا کنون در هر فرصت و به هر بهانه ای بشدت بدنبال ترور رقبای درون گروهی خود است.

به گزارش آکام نیوز، عطش عبدالله مهتدی برای بارزانی شدن در کردستان ایران فروکش نمی کند و این از دیدگاه او مسیر نمی شود جز با حذف فیزیکی رقبای قدیمی خود از سنگر به اصطلاح مبارزه!

عبدالله مهتدی به قول آذر ماجدی شخصیتی دوپهلو دارد و میل او برای رسیدن به قدرت و ریاست در کردستان ایران، بحدی زیاد است که برای رسیدن به این هدف از هیچ جنایتی فروگذار نیست و در این راستا حاضر است نزدیک ترین یاران دیروز و امروز خود را به قتل برساند.

عبدالله مهتدی که بشدت بدنبال حذف رقبای درون گروهی است در یک محفل درون گروهی در خصوص کشتن منتقدان خود و رقبایش اعلام داشته ؛

بالاخره یک روز این نقشه را عملی می سازم و این اتفاق باید به هر قیمت ممکن صورت پذیرد، هیچکس هم به من شک نمی کند، الان هر تروری انجام شود کل دنیا آن را به گردن جمهوری اسلامی ایران می اندازند و می گویند کار سپاه یا وزارت اطلاعات بوده پس کسی به من شک نمی کند!

عبدالله مهتدی در این محفل خصوصی گفته است؛

حتی اگر الان ۲۰ نفر در این سه اردوگاه( اردوگاه های زرگویز، زرگویزله و کومله زحمتکشان کردستان) کشته شوند بهتر از آن است که در آینده کردستان جنگ برادر کشی (مانند آنچه در مورد دمکرات رخ داد) راه بیفتد…!

گویا بعد از افشای سناریوی شوم عبدالله مهتدی برای از میان برداشتن رهبران کمونیست کارگری و حمله به قصد انحلال و فروپاشی اردوگاه زرگویز( محل استقرار کومله کمونیستی)، عبدالله مهتدی نگران نیست و با این تصور که هر ترور درون گروهی که انجام بدهد، براحتی همه می پذیرند کار جمهوری اسلامی ایران است قصد اجرایی کردن نقشه های ناکام خود را دارد و اگر در این راه موفق شود احتمالا مدعی می شود؛

جمهوری اسلامی ایران این کار را کرد تا ما را به جان هم بیاندازد!

خلاصه با این اوضاع و احوال، همه کادرها و پیشمرگان و به ویژه مقامات رده بالا، باید خیلی مراقب خود باشند و الا رقبا همدیگر را ترور می کنند و ترورها را کما فی السابق به گردن جمهوری اسلامی ایران می اندازند.

بازار ترور هم که این روزها داغ داغ است و متهمی دم دست از جمهوری اسلامی ایران در دست نیست و به قول معروف دیواری کوتاه تر از جمهوری اسلامی نیست که ترورها را به گردنش بیاندازند، خبرهای موثق داریم که عبدالله مهتدی نقشه های شومی در سر دارد، در روزهای آتی، جزئیات بیشتری از این اطلاعات به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا