جنایت جدید بستگان رامین حسین پناهی؛ قتل تکاندهنده همسر حسین پناهی در پارک کودک

آکام نیوز: انور حسین پناهی یکی از اعضای خانواده رامین، رفیق و امجد حسین پناهی در مقابل دیدگان مردم، همسر خود را به طرز فجیعی به قتل رساند.

به گزارش آکام نیوز، رامین حسین پناهی از تروریستهای گروهک کومله چندی پیش به جرم فعالیت های تروریستی و عضویت در گروهک تروریستی کومله اعدام شد.

رامین حسین پناهی چند برادر دیگر هم دارد که همگی فعالیتهای کمونیستی و تروریستی دارند، امجد حسین پناهی و رفیق حسین پناهی دو برادر رامین هم اکنون عضو رسمی گروهک تروریستی کومله هستند و پیش از رامین نیز در این گروهک فعالیت داشتند، امجد برادر رامین قبل از فرار از کشور، به منزل یکی از شهروندان کرد زبان می رود تا فرد مورد نظر را به دستور کومله ترور کند، اما وقتی به محل مراجعه می کند، شخص مورد نظر در محل حضور نداشت و بجای او دختر بچه ۱۳ ساله اش سمیرا حسین پناهی را به رگبار می بندد و بلافاصله راهی کردستان عراق شده و به کومله ملحق می شود.

اما گویا جنایت در خون و رگ این خانواده جریان دارد، اوایل هفته جاری انور حسین پناهی اهل سنندج همسر خود را در پارک کودک شهر و در مقابل دیدگان مردم بە طرز فجیعی به قتل رساند.

جنایت ساعت ١١ صبح روز یک شنبە به وقوع پیوست، نام همسر انور حسین پناهی که به قتل رسیده لیلا بود.

لیلا حسین پناهی، دختر عموی انور حسین پناهی با ضربات متعدد چاقو زخمی می شود و ضربه نهایی که باعث مرگ لیلا می شود، با آجری بود که انور به سر او می زند.

انور مدتی فرار می کند و بالاخره با تلاش نیروهای پلیس در مخفیگاه خود  شناسایی و دستگیر می شود.

جزئیات بیشتر این خبر بزودی منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا