سایت گروهک های ضد انقلاب یک قاتل سیاسی را روانی معرفی کردند!

آکام نیوز: یکشنبه هفته گذشته ساعت ۱۱ صبح، انور حسین پناهی یکی از اعضای خانواده رامین حسین پناهی تروریست اعدام شده کومله و رفیق و امجد حسین پناهی در مقابل دیدگان مردم، همسر خود(لیلا حسین پناهی) را با چاقو و آجر به طرز فجیعی به قتل رساند.

به گزارش آکام نیوز، رامین حسین پناهی از تروریستهای گروهک کومله چندی پیش به جرم فعالیت های تروریستی و عضویت در گروهک تروریستی کومله اعدام شد.

رامین حسین پناهی چند برادر دیگر هم دارد که همگی فعالیتهای کمونیستی و تروریستی دارند، امجد حسین پناهی و رفیق حسین پناهی دو برادر رامین هم اکنون عضو رسمی گروهک تروریستی کومله هستند و پیش از رامین نیز در این گروهک فعالیت داشتند، امجد برادر رامین قبل از فرار از کشور، به منزل یکی از شهروندان کرد زبان می رود تا فرد مورد نظر را به دستور کومله ترور کند، اما وقتی به محل مراجعه می کند، شخص مورد نظر در محل حضور نداشت و بجای او دختر بچه ۱۳ ساله اش سمیرا حسین پناهی را به رگبار می بندد و بلافاصله راهی کردستان عراق شده و به کومله ملحق می شود.

اما گویا جنایت در خون و رگ این خانواده جریان دارد، اوایل هفته جاری انور حسین پناهی اهل سنندج همسر خود را در پارک کودک شهر و در مقابل دیدگان مردم بە طرز فجیعی به قتل رساند.

لیلا حسین پناهی، دختر عموی انور حسین پناهی با ضربات متعدد چاقو زخمی می شود و ضربه نهایی که باعث مرگ لیلا می شود، با آجری بود که انور به سر او می زند.

انور مدتی فرار می کند و بالاخره با تلاش نیروهای پلیس در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر می شود، اما نکته قابل تامل در این ماجرا این است که سایت گروهک دمکرات موسوم به هه نگاو، در خبری با انتشار گزارش این قتل، از انور حسین پناهی قاتل، بعنوان یک بیمار نام برد و با روانی جا زدن او، تلاش کرد تا خدشه ای به این خانواده که همگی سیاسی هستند وارد نشود.

این سایت از انور حسین پناهی بعنوان بیماری با اختلالات روحی روانی نام برد تا با تبرئه او، دهان افکار عمومی را هم ببندند!

سیاستی تکراری و نخ نما شده که بارها از سوی گروهکها تکرار شده است، هر گاه یک عضو گروهک های ضد انقلاب فردی را ترور می کند او در سایتها یک قهرمان می شود و فردی سالم! اما اگر کسی را بی گناه به قتل برساند او را دیوانه و روانی خطاب می کنند تا به سزای اعمالش نرسد و جواب افکار عمومی را هم داده باشند.

بارها مشاهده شده هر گاه یک عضو یا هوادار ضد انقلاب دست به چنین جنایتهایی زده همواره از او بعنوان فردی بیمار نام برده شده و این روش و تاکتیک تکراری، برای افکار عمومی قابل قبول نیست و همانطوریکه در ابتدای این گزارش مطرح شد، جنایت در خون و رگ این خانواده جریان دارد و نمی شود آنها را تبرئه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا