نمایندگان دمکرات در سوئد: ایران قاچاقچیان اسلحه را می کشد!

آکام نیوز: سرکرده گروهک حزب دمکرات کردستان ایران نمایندگان این گروهک در سوئد را تغییر داد.

به گزارش آکام نیوز، در ادامه تغییر و تحولات جدید درگروهک دمکرات و سیاست حذف منتقدان درون گروهی، این بار مسئولان کمیته خارج کشور حدکا در کشور سوئد نیز تغییر کردند و به جای آنها گماشته های مصطفی هجری، منصوب شدند.

حمید تیموری و جمیله حسن از پیشمرگان قدیمی گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران و از طرفداران سرسخت سرکرده دمکرات، بعنوان مسئولان جدید ارتباطات حزب  دمکرات در سوئد منصوب و مشغول به کار شدند.

حمید تیموری و جمیله حسن، بلافاصله پس از شروع به کار در سمت جدیدشان و در اولین روزهای کاری خود، با اعضای رهبری حزب لیبرال سوئد دیدار و گفتگو کردند.

نمایندگان گروهک دمکرات در ملاقات خود با اعضای بلندپایه این حزب دولتی، خواهان فشار بیشتر دولت سوئد بر ایران شده و از این کشور خواستند تا با تحریم های آمریکا بر علیه ملت ایران، همراهی کند و تسلیم فشارها نشود!

مسئولان کمیته ارتباطات حزب دمکرات در سوئد همچنین درخواست عجیبی از دولت سوئد داشتند، آنها از مسئولان این کشور خواستند تا در قبال اعدام قاچاقچیان مواد مخدر به ایران تذکر دهند!

گروهک دمکرات، از واژه کولبر برای قاچاقچیان حمل اسلحه استفاده کردند که قابل تامل است.

منظور حزب دمکرات از کشتار کولبران، یک سری افراد قاچاقچی اسلحه است که در مرزها برای اعضای تیم های مسلح دمکرات، اسلحه وارد کشور می کردند، این افراد پس از شناسایی دستگیر شده و در انتظار اجرای حکم هستند.

کولبران عادی که در مرزها فعالیت دارند با این کولبرنماها تفاوت زیادی دارند، در گزارش های پیشین در خصوص نقش این قاچاقچیان در حمل اسلحه برای تیم های مسلح دمکرات و دلیل حمایت این گروه از این افراد، مطالب مهمی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا