بازگشت پرحاشیه بهرام رضایی، بهرام ره ش به شمال عراق

آکام نیوز: بر اساس اخبار واصله از سلیمانیه کردستان عراق، باخبر شدیم یکی از فرماندهان نظامی کومله و منشعبین کومله زحمتکشان کردستان، پس از سالها بی خبری و سکوت خبری، دوباره آفتابی شده و به شمال عراق بازگشته است.

به گزارش آکام نیوز، بهرام رضایی که در بین پیشمرگان کومله به بهرام ره ش شناخته می شود، پس از بروز اختلافات جدی با کومله زحمتکشان کردستان، همراه با تعدادی از نیروهای وفادارش از کومله عمر ایلخانی زاده جدا شد و با وعده هایی که عبدالله مهتدی به او داده بود به اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی ملحق شد.

بازگشت بهرام رضایی به اردوگاه عبدالله مهتدی با جنجال رسانه ای زیادی همراه شد و شانتاژ های خبری کومله مهتدی بر علیه کومله رقیب یعنی عمر ایلخانی زاده تا مدتها سرتیتر اول رسانه های نزدیک به عبدالله مهتدی شد.

اما هنوز چند ماه از بازگشت مجدد بهرام رضایی به کومله مهتدی نگذشته بود که بهرام رضایی متوجه شد عبدالله مهتدی به او اعتماد ندارد و قصد ندارد طبق وعده هایی که به او داده بود او را در قدرت سهیم کرده و پست مهم کمیته مرکزی را به او بدهد.

به همین جهت بهرام رضایی به راحتی آب خوردن و با وجود تبلیغات رسانه ای زیادی که عبدالله مهتدی در موقع جدایی او از کومله ایلخانی زاده انجام داده بود، تصمیم گرفت همراه با یاران وفادارش به کرکوک مهاجرت کند.

او تنها چند ماه بعد از بازگشت به کومله مهتدی از این گروه نیز جدا شد و تا به امروز خبری از او نبود.

تا اینکه یکی از منابع خبری آکام نیوز در اردوگاه کومله خبر داد که بهرام رضایی پس از مدتها غیبت و سکوت خبری، به شمال عراق بازگشته است و احتمالا باید در روزهای آینده منتظر خبرهای مهمی پس از بازگشت مرد جنجالی کومله ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا