صلاح مهتدی در بستر مرگ و چشم براه برادر

آکام نیوز: در چند روز گذشته عکسی از صلاح الدین مهتدی برادر بزرگ عبدالله مهتدی در فضای مجازی پخش شد که نشان دهنده اوضاع وخیم جسمانی این شخص می باشد .

به گزارش آکام نیوز، صلاح الدین مهتدی از بانیان کومله محسوب می شود که البته به علت سوابق خائنانه و افشای اسناد مربوط با همکاریش با ساواک -که سبب دستگیری و اعدام اشخاص زیادی منجر شده بود – نتوانست در راس امورات کومله قرار بگیرد و همیشه ایام جزء کسانی بوده که پشت پرده فعالیت نموده است . البته بغیر از کومله ، در اتحادیه میهنی نیز به عنوان مشاور جلال طالبانی فعالیت داشته است  .

صلاح مهتدی هیچ گاه به دیدارها و مصاحبه های تلویزیونی علاقه نشان نداده اما درآخرین دیدار رسانه ای خود که با تلویزیون روداو انجام شد سعی داشت تا به تطهیر کردن تاریخچه ی فعالیت هایش بپردازد .

عکس کنونی منتشر شده از صلاح مهتدی به خوبی بیانگر وضعیت وخیم نامبرده می باشد . طبق اطلاعات رسیده نامبرده دچار بیماری آلزایمر ( فراموشی ) شده و وضعیت قند خون او نیز حاد می باشد و در کل چنین به نظر می رسد که چند صباحی بیشتر ماندگار نخواهد بود .

اما بی اطلاعی از اوضاع صلاح مهتدی چندان هم بی دلیل نبوده است و گزارشها حاکی از آنست که اختلافات عبدالله مهتدی با برادر بزرگش سبب شده است تا اخبار مربوط به اوضاع جسمانی صلاح الدین هیچ کجا منتشر نشود .

بنابر گفته مطلعان در داخل کومله ، عبدالله مهتدی هنوز هم از ملاقات برادر در بیمارستان سرباز می زند امری که با توجه وضعیت حاد صلاح الدین کمی تامل برانگیز به نظر می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا