نیروهای کومله در هلگورد در حال آموزش برای عملیات مسلحانه هستند

آکام نیوز: ساعاتی پیش گروهک کومله در اردوگاه هلگورد واقع در شمال عراق، نیروهای خود را برای آموزش نظامی دور هم جمع کردند.

به گزارش آکام نیوز، یک منبع خبری موثق در شمال عراق، از آماده باش گروهک کومله خبر داد، این نیروها برای آموزش های ویژه تحت نظر امجد حسین پناهی به هلگورد اعزام شده اند.

 

گروهک تروریستی کومله آماده باش داد!

 عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان به رضا کعبی معاون اول خود دستور داد تا در اردوگاه موسوم به هلگورد، نیروهایی را که قصد اعزام به داخل کشور هستند را آماده کنند.

هدف از این آماده سازی، جمع کردن نیروهای جدید کومله برای آموزش های جدید نظامی اعلام شده است.

رضا کعبی معاون اول کومله نیز به همین منظورامجد حسین پناهی قاتل کومله ای و قاتل سمیرا حسین پناهی دختربچه ۱۳ ساله کرد که به تازگی از کشور آلمان اخراج شده را مامور سازماندهی و آموزش این نیروها کرده است.

همانطوریکه در تصاویر می بینید، امجد با همراهی محمد حکیمی، از فرماندهان نظامی کومله در حال عزیمت به محل مورد نظر در هلگورد هستند تا نیروهایی را که قصد دارند به داخل کشور اعزام کنند تحت آموزش های خاص قرار دهند و فریب خوردگان را به نوبت در فصول بهار و تابستان سالجاری، برای کشته شدن راهی مناطق مرزی کشور کنند.

 

گروهک تروریستی کومله آماده باش داد!

نیروهای کومله برای ناامن کردن مناطق کردنشین به دستور رژیم آل سعود و امارات متحده عربی، تیم های مسلح را روانه کشور می کنند تا همزمان با بحران آفرینی های اخیر آمریکا، کمکی هر چند کوچک به اربابان خود کرده باشند و در تنش و بحران آفرینی نقشی ایفا کنند.

خبرهایی نیز از برخی مناطق کردستان به گوش می رسد مبنی بر اینکه دمکرات و کومله، چند تیم را راهی منطقه کرده اند، اما این خبر فعلا تایید یا تکذیب نمی شود و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات آن منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا