بازگشت جنجالی و مشکوک امجد حسین پناهی به کومله!+ امجد به دنبال چیست؟!

آکام نیوز: امجد حسین پناهی برادر رامین حسین پناهی و رفیق حسین پناهی که به جرم قتل سمیرا حسین پناهی دختربچه ۱۳ ساله کرد ایرانی از سوی دولت آلمان اخراج شده بود مدتی است به شمال عراق بازگشته است.

به گزارش آکام نیوز، امجد حسین پناهی به دلیل اختلافاتی که با عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران داشت به کومله رقیب عبدالله مهتدی، یعنی کومله عمر ایلخانی زاده یا همان کومله زحمتکشان کردستان ملحق شد.

امجد حسین پناهی در حال حاضر در هلگورد در حال آموزش نیروهای پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان ایران و قصد دارد تا از این نیروها، افراد زبده و به درد بخور را به سمت خود جلب کند.

امجد که با وعده اعزام تیم های مسلح به داخل کشور نیروهای پیشمرگ کومله ایلخانی زاده را به هلگورد برده است، در حال حاضر با امکانات کامل نظامی و لجستیکی که عمر ایلخانی زاده در اختیار او گذاشته است در حال انجام فعالیت های خود است.

امجد اهداف بلندپروازانه در ذهن دارد، او قصد دارد تا از این فرصت استفاده کند و با استفاده از امکاناتی که سرکرده کومله زحمتکشان کردستان در اختیار او گذاشته، جا پای خود را در بین پیشمرگان محکم کند و با این روش در درازمدت بتواند به هدف واقعی خود برسد.

امجد حسین پناهی در حال حاضر از موقعیت و نام رامین حسین پناهی برادر اعدام شده اش نهایت استفاده را برده است، او قصد دارد تا به نام برادر رامین حسین پناهی با سوار شدن بر موج احساسات پیشمرگان، آنها را به سمت خود بکشاند و در این راه نیز تا حدودی موفق عمل کرده است.

از سویی دیگر همزمان با حضور امجد در بین نیروهای کومله زحمتکشان کردستان، رفیق حسین پناهی نیز نیروهای پیشمرگ وفادار به خود را از کومله مهتدی جدا کرده و با دادن وعده و وعیدهایی به آنها، این افراد را به سمت امجد حسین پناهی سوق داده است.

برخی اخبار حکایت از آن دارد که امجد حسین پناهی با همراهی برادرش رفیق حسین پناهی قصد دارد تا با نزدیکی به کومله ایلخانی زاده و استفاده از موقعیت و امکانات این گروه، بعد از مستحکم شدن موقعیت خود و برادرش، با همراهی جمعی از پیشمرگان وفادارشان، یک حزب جدید را تشکیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا