خبرفوری/ کومله در آستانه کودتای داخلی/ضربه سنگین به عبدالله مهتدی، عضو کمیته رهبری کومله به جناح رقیب ملحق شد

آکام نیوز: در پی خروج بیش از ۴۰ پیشمرگ گروهک موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران( شاخه عبدالله مهتدی) به سرکردگی رفیق حسین پناهی به کومله زحمتکشان کردستان، شاخه عمر ایلخانی زاده، اوضاع در اردوگاه زرگویزله( محل استقرار کومله)، متشنج و بحرانی شد.

به گزارش آکام نیوز، متعاقب خروج دهها پیشمرگ ناراضی از اردوگاه کومله و ملحق شدن به جناح رقیب عبدالله مهتدی، یک اتفاق مهم دیگر باعث شد عبدالله مهتدی سرکرده کومله ضربه سنگینی بخورد.

جمال احمدی مشهور به جمال هه نگه ژاله عضو قدیمی و مطرح کمیته مرکزی گروهک کومله، شاخه عبدالله مهتدی، در اتفاقی عجیب و غیرمنتظره از اردوگاه کومله مهتدی فرار کرده و به کومله عمر ایلخانی زاده ملحق شد.

این خبر همچون یک بمب در داخل اردوگاه منفجر شده و باعث بهت و حیرت پیشمرگان عبدالله مهتدی شده است.

با اعلام این خبر، سرکرده گروهک کومله تعدادی از نیروهای زبده خود را مامور کرد تا به مقابل اردوگاه کومله ایلخانی زاده رفته و به سمت آنها تیراندازی کنند!

عبدالله مهتدی همچنین در تماس با اتحادیه میهنی کردستان خواستار دخالت آنها شده است اما با پاسخ منفی مسئولان آسایش اتحادیه میهنی کردستان عراق روبرو شد.

مسئولان اتحادیه میهنی به عبدالله مهتدی گفته اند که این موضوع یک مسئله داخلی است و ما در مسائل داخلی شما دخالتی نمی کنیم، اما حق ندارید باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان ما در روستاهایی که در آن اردوگاه دارید شوید.

با پیوستن این عضو مطرح کمیته مرکزی کومله مهتدی به کومله ایلخانی زاده، وضعیت در اردوگاه کومله بحرانی شده و سرکرده کومله دستور منع رفت و آمد صادر کرده است.

همچنین مطلع شدیم آسایش سلیمانیه تعدادی از نیروهای کومله را دستگیر کرده است که به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات آن در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا